vrijdag 29 maart 2013

Praag : tips gezocht !!!

bron : het wereldwijde web


Binnenkort ga ik met mijn lief een paar dagen romantisch doen in Praag
Of beter : ik ga romantisch doen in Praag, ik weet nog niet of mijn lief op dat vlak mee is ;) Ik zal het weten te vertellen achteraf ;)
Maar Praag lijkt me daar alvast een goede plaats voor !

Hij is daar al geweest, maar ik nog niet.
En hij is daar heel enthousiast over.
Maar zijn interesses liggen niet op elk vlak gelijk met de mijne ;)
Daarom een oproep : Hebben jullie tips voor me ?
- Waar moet ik zeker naar gaan kijken ?
- wat moet ik er zeker eten of drinken ? En waar ?  
- wat moet ik vooral niet doen ?
- waar vind ik toffe marktjes, winkeltjes, kringwinkeltjes ?
- In Tjechië worden veel mooie glaskralen gemaakt : zijn er in en rond Praag adresjes die met kralen te maken hebben waar ik zeker naartoe moet ?
- wat is het meest geschikte plekje in Praag om romantisch te doen ?
- wat moet ik zeker weten vooraleer ik vertrek?

Shoot en geef me de gouden tip die van mijn uitstap een succes gaat maken en ik ben u eeuwig dankbaar !
Alvast merci !

6 opmerkingen:

  1. Het is te lang geleden dat ik daar nog was. Je moet zeker eens naar kinderboeken kijken daar, de illustraties zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je helaas niet van tips voorzien, Praag staat nog op mijn "ooit eens te bezoeken" lijst!
    Maar wel alvast veel voorpret en fijne Pasen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bier drinken,,,, dat doen ze heel veel in Tjechie..met halve liters tegelijk.. Kun je overal doen trouwens. Het is alweer jaren geleden dat ik daar geweest ben. Meerdere keren zelfs. Je heb overal leuke winkeltjes en ze verkopen ook vrij veel ijs, dat is daar ook zo erg lekker.(miss nu een beetje te koud voor).
    Ik weet wel dat Praag in vergelijk met de rest van Tjechie heel touristische is.
    Maar goed de gebouwen zijn echt prachtig en het stadscentrum staat geloof ik op de werelderggoedlijst van Unesco, dus genoeg te zien.

    Veel plezier,
    dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naar het gouden straatje, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk plaats ik mijn tips graag nog eens (echt geen spam hoor!) ;-)
    http://mooistestedentrips.nl/praag/stedentrip-praag
    Veel plezier alvast, zo'n mooie stad!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel esther !
      geen idee waar het naartoe is !

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...