donderdag 28 maart 2013

blog in de kijker : grote variatie bij Live in Art

Ik kreeg op mijn berichtje over de 500.000 paginahits op mijn blog de opmerking dat mijn blog gevarieerd is.
En dat klopt.
Ik doé ook veel verschillende dingen .
En de dame van de blog die ik heb uitgekozen om deze keer in de kijker te staan doet dat ook...

Het is een engelstalige blog die ik nog niet zo lang geleden ontdekte en hij wordt geschreven door Nicole uit de Verenigde Staten.
De dame in kwestie maakt oa ook sieraden en geeft veel tips over hoe je dat zelf kan doen ...
Ze heeft ook een etsywinkeltje ( momenteel gesloten wegens vakantie lees ik )

bron
bron


En ze houdt ervan om dagdagelijkse dingen zelf te maken, waarbij ze graag en vaak recycleert of natuurlijke produkten gebruikt ...

Er staan ook recepten op haar blog.
Voor diegenen die de sneeuw beu zijn : probeer te genieten van de schoonheid ervan en maak er desnoods nuttig gebruik van  door er ijskreem van te maken ! Op de blog van Nicole lees je hoe je dat kan doen... 

bron

netelsoep

en wist je dat je zelf in huis citroengras kan doen groeien ?

bron

Ik vind het een toffe blog vol originele tips en recepten allerhande ! Je kan er heel wat inspiratie opdoen ! Allen daarheen dus !
En laat haar en mij gerust weten welke ontdekking je er deed !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...