zaterdag 2 februari 2013

strandtijd !

Vandaag ga ik naar mijn favoriet land ! 
Dromenland !
In dromenland kan namelijk alles wat je zelf wil, en na al die grijze dagen en regenbuien ben ik toe aan wat warmte en vrolijkheid.
Op een strand bijvoorbeeld...
En omdat het om een dromenlandstrand gaat kan ik zelf beslissen hoe het er is... 
De zon schijnt er altijd.
net goed van temperatuur, en als het effe te warm wordt komt er zon' lekker verzachtend huidstrelend zeebriesje de boel wat verkoelen
Net genoeg ook om wat te kunnen vliegeren
net genoeg om mijn boek niet telkens toe te laten waaien
De zee heeft dat perfecte blauw kleurke met golven waar je helemaal zen van wordt 
zonder jetski's en lawaaierige bananen...
De kindertjes zijn er allemaal vrolijk en schattig
De grote mensen ook ...
de katten knuffelig en zacht ( ah ja : het is natuurlijk wel een dromenlandstrand voor iets hé ) 
er is plaats genoeg
maar je bent er toch niet alleen
en dit nemen we allemaal mee : 



Wie gaat er mee ? 

9 opmerkingen:

  1. oooh, heerlijk, 'k ga mee schelpjes rapen...
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er heerlijk uit in dromenland bij jou ☺

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ikkeee! Wat grappig zo, regen en grijs weer buiten en een strand in je hoofd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, I love to dream of the seaside too, and the summer, and sunshine that's warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga zo met je mee naar dromenland!
    Ik ben alleen bang dat ik wakker ga worden
    in een koude nachtmerrie! ;)

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ikke!!! Heerlijk zo weg te dromen, kan niet wachten tot het zover is. De temperatuur was natuurlijk nog veel te laag, maar hier scheen wel het zonnetje en in een dikke winterjas wat dat ook al heerlijk. De bikini droomde ik er maar bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om hier naar te verlangen! Ik droom mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah het zeeke ! Tuurlijk gaan we mee ...

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...