woensdag 20 februari 2013

overstroming ...


...in mijn brievenbus, de pakjes puilden er gewoon - en dat mag je letterlijk nemen -  uit !
Ik kreeg niet 1 maar 2 pakjes van Carla van maaksels van CarlaK!
( misschien moet ik eens een grotere brievenbus overwegen, zou mijn huisbaas daar voor te porren zijn ? )


















In die pakjes zaten prachtige stofjes !
Het rode is niet zo duidelijk, maar er staat een mooie tekening op ...
Ik denk dat ik er al een bestemming voor heb...
als ik tijd vind...


















Handgemaakte enveloppes van sprookjes !
neushoornlabeltjes...
scoubidoudraden ( ik heb dat nog nooit gedaan, is dat een gat in mijn kindercultuur ? )...
beercakevormpjes...



En een schattige kip-met-ei-slinger !
Die heeft al een plekje gekregen en hangt er goed.
Merci Carla !!!
Ik ben er erg blij mee !

7 opmerkingen:

  1. Leuk hoor op naar de pasen, ziet er gezellig uit, nu maar afwachten wat er van de stofjes gemaakt wordt!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spullen! Misschien kun je een mand neerzetten bij de brievenbussen, je weet maar nooit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en dan kan de paashaas daar ook ineens zijn eieren in deponeren ! handig ;) ( al vrees ik dat ze bij mij vooral gebruikt gaat worden als sluikstortmand en kakbak voor hondenkakken... )

      Verwijderen
  3. Haha, 'k ben blij dat ge er blij mee bent !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou geniet er maar van het is een pracht pakket

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, ben jij even lekker verwend! Mooie spulletjes! Vooral de kip/ei slinger spreekt me erg aan, maar dat zal begrijpelijk zijn, als sierkippetje zijnde ; Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lang de brievenbus maar niet onder water loopt! :-)
    Ik meende dat het eerste prentje van de "verzopen" kip symbool stond voor echter wateroverlast. Oef! Een symbolische vol moois. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...