zaterdag 16 februari 2013

ik hou van jeans...

3 opmerkingen:

  1. ik heb ook zo'n voorliefde voor jeans ! heb een jeans jasje gekocht ! ben er zooo blij mee ! maar ik zoek nog een overall in jeans voor deze zomer ;-) met een short of rokje ! :) maar dat is moeilijk te vinden ;-)
    xxx
    Marie Lu
    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Dankjewel voor je berichtje op mijn blog. Ik ben meteen even gaan kijken en heb even een mailtje gestuurd naar de eigenaar van de blog. Mooie treasury trouwens! Het Iphone-hoesje is mijn favoriet. Lekker origineel!
    Een fijne avond gewenst!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reuze benieuwd naar je webwinkel project. Vertel er eens meer over !

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...