woensdag 16 januari 2013

vervolledig je nieuwe look !

Ook op koopjesjacht geweest in de solden ? 
En ook zo content met je nieuwe garderobe ? 

Ik heb me eerlijk gezegd nog niet in het ' strijdgewoel ' van de solden gestort, maar als ik dat wel al gedaan zou hebben zou ik zeker ook wat nieuwe oorbellen uitgekozen hebben om mijn nieuwe look te vervolledigen !
En ik raad je aan hetzelfde te doen, ge gaat nog eens zo content zijn met je soldenvangst !
Ik heb de voorbije periode best wel wat nieuwe oorbellen in mijn etsyshopje gezet en het kan niet anders dat daar iets bijzit waar je zeer goed mee staat !
Gewoon op de link onder de foto klikken en je komt in mijn etsywinkeltje terecht ...

love
solange


den grote blauwe ...
...en oranje



constantinopel


peachy delight 

spots

lieve engeltjes

blue hearts

blaadje


contradiction

woudchevron

chevron in lavendel

goudsprankels

na regen komt zonneschijn

herfstige frengels

7 opmerkingen:

  1. Geen soldenjacht voor mij! Ik word zot van de vrouwen die in die bakken of rekken staan te graaien. ;-)

    BTW, kan jij nog foto's van je PC op je blog uploaden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil zo graag nog eens bellen bij je kopen, maar ik kan vooralsnog niet kiezen... of moet er meteen een heleboel kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely beautiful earrings! My favorite are peachy deligth. Would love to have you visit me sometime.
    Have a fabulous day!
    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really beautiful earrings! Wonderful job!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love these earrings! Beautiful. Thanks so much for sharing at I Gotta Try That. Have a great weekend.
    Hugs,
    Marcie

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...