woensdag 12 december 2012

weggever/give away : kalender 2013 en bloggervraagje

Jaja! al een nieuwe weggever hier !
Het is ondertussen een traditie aan het worden dat ik een kalender laat maken met foto's die ik het voorbije jaar maakte.
Om kado te doen aan familie en vrienden, hij schijnt in de smaak te vallen namelijk ;)

De voorbije jaren gebruikte ik daarvoor foto's van bloemen en planten.
Maar dit jaar wilde ik eens een andere maken en koos ik onderstaande foto's uit. 



En ik kan nog wel 1 exemplaar missen om weg te geven aan 1 van jullie.
Wat moet je daar voor doen ?
- volger zijn
- zorg dat ik je per mail kan bereiken !
- een berichtje achterlaten hieronder
- en op 24 december kies ik een winnaar uit. Zo heb je hem nog net op tijd in huis ;)


Dan mijn bloggervraagje : ik merk dat op heel wat van mijn oude blogbijdragen  een deel van de foto's is verdwenen . Heeft iemand ene idee hoe dat komt ?

19 opmerkingen:

  1. O, o, o, wat zou ik die graag winnen!!!! I love your photos very much!!!
    Als ik hem nou niet win bij deze give-away, mag ik dan bij je familie en vrienden horen??? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's maakt je zeg! Hier wil ik het hele jaar wel van genieten, hihi
    Ik doe graag mee. Zet een linkje op mijn blog.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zou ik hel graag willen winnen! Wat een leuke foto´s zijn het ook... Ik doe graag mee!

    Groetjes Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor!!! Ik waag een kansje en doe dus mee.
    Ben al een tijdje volger van je blog, lees je berichten met plezier!!

    Lieve groet, Vera (veranadine.blogspot.nl)

    Mail: vndegries@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik waag ook een gokje,ik volg per email.
    Nog een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zou ik graag winnen, die vrolijke prenten fleuren meteen het interieur op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh ik wil hier toch een kansje wagen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaaaw, zo mooi, deze zou hier heel schoon hangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En mijn antwoord op je vraag; heb je soms wat foto's uit je picasawebalbum verwijderd, of van je flick'r account?!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee :(
      Ik ben aan oude foto's niet aangeweest.
      Ik laad ze altijd op op mijn blog vanuit mijn bestanden op mijn pc en dus komen ze zo altijd in picasa-albums terecht;
      Het rare is ook dat het vaak niet om alle foto's uit eenzelfde bericht gaat : dan staan er 2 nog wel en de rest is weg ... Maar die zijn wel allemaal op dezelfde moment opgeladen via blogger

      Verwijderen
  10. 'k Zal nog maar eens proberen mee te dingen achter een give-away. Misschien mag ik eindelijk ook eens iets winnen! Leuke kalender. Dit jaar maakten we er geen met familifoto's ... misschien kan ik deze op de lege plek ophangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, ik doe graag mee! En helaas heb ik geen antwoord op je vraag over je weblog. Wel jammer, zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom hier een prachtige kalender tegen. Ik heb vorig jaar ook een kalender laten maken maar dit jaar heb ik er geen tijd voor gehad.

    Als je foto's verwijderd hebt in picasa dan gaan ze ook van je blog, kzou anders niet weten hoe het komt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb geen foto's verwijderd in picasa, nergens eigenlijk :(
      Maar als ik wat meer tijd heb, zal ik ze wel terug opladen, die ik nog heb tenminste ...

      Verwijderen
  13. Ik weet niet hoe het komt dat je foto's verdwenen zijn, maar ik heb wel de tip voor je om je foto's ergens online te zetten in zo'n gratis album en ze dan te plaatsen via de url. Dan nemen ze geen plaats in in je blogruimte bij Blogspot. Dus dan krijg je ook geen problemen met dat je teveel ruimte aan foto's besteed hebt. (en dus moet gaan betalen om ruimte bij te kopen of dat blogspot ze gaat blokkeren)
    Nou ja, wat een warrig verhaal, maar hopelijk snap je het.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, dat deed ik vroeger wel eens. Via mijn album. Maar na ene tijdje is die dan vol en dan moet ik weer een andere account maken maar dan moet ik wel regelmatig op die oude albums gaan kijken of ze verdwijnen na een tijdje ook. En ik vond dat altijd zo'n gedoe : eerst opladen op mijn album en dat duurde altijd wel effe en dan weer 1 voor 1 copieren naar mijn blog of waar dan ook .Maar ik moet misschien eens op flickr gaan kijken, ...

      Verwijderen
  14. Ik doe mee!! Ziet er leuk uit!

    Groetjes Judith

    Neem je ook is een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, daar zou je mij heel erg mee kunnen plezieren ! Ik doe dus heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt mij een hele mooie kalender. Toffe foto's! Dus ook ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...