dinsdag 4 december 2012

punkfuif...

Er valt veel te beleven  in Bar Richart.
Onlangs was er bijvoorbeeld een punkfuif
Niet dat ik toen veel gefuifd heb : ik was niet in fuifmodus en bleef niet lang genoeg om mee te kunnen fuiven...
Maar ik heb wel mogen genieten van de voorbereidende versierwerken.
Kon er wat sfeer van toen opsnuiven en lekker nostalgisch worden...
want dat punk/newwavegedoe, dat was ' in ' toen ik 15 jaar was...
En ge kent me : ge moogt meegenieten ;)
denk hierbij aan : veel zwart rond de ogen, haren omhoog, puntschoenen,  donker en depri, rebels...










heb jij ook zo rondgelopen toen ? 

2 opmerkingen:

  1. ha ha ha ha...mooie tijd ja ....heb niet zo gelopen hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik wel. Ik heb Nina Hagen grijs gedraaid en kan alle liedjes nog steeds meezingen (tot grote hilariteit van mijn kinderen). Ik heb de lp nog. En in mei van dit jaar heb ik the Cure gezien op Pinkpop. Ook jeugdsentiment. Nog steeds met hetzelfde ontplofte kapsel en de lippenstift. Zo leuk! Groetjes van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...