donderdag 6 december 2012

kralenweggever : den uitslag !!!

Als den goede kindervriend wat lang wegbleef bij jullie : da komt omdat hij bij mij bezig was om goed in't oog te houden of ik wel juist aan het tellen was...
En hij bleef daarna wat hangen, ik zal goei borrels in huis hebben ;)
 ( volgens mij, eerlijk gezegd, slingert hij hier nog ergens rond... Als ge dus niks in uwen schoen vond vanmorgen : check uw schouw eerst eens en als hij daar niet in vasthangt laat ge het maar weten. dan geef ik hem naar zijn voeten... )


Hij kreeg daarbij gezelschap van mevrouw poes...
Da's altijd gezellig, zo'n poes erbij.
En ikke terwijl maar tellen en tellen !
Ik heb het zelfs 2 keer geteld want ik kwam op een oneven getal uit en dat was niet de bedoeling : ik wilde namelijk van elke kraal 2 exemplaren kado doen, wat handig is bij oorbellen...
Maar het bleef een oneven getal dus er zit ergens een kraal op overschot bij ...
En ik ga écht niet uitzoeken de welke...


soit, het waren er dus echt 115...
Wat nog spannend bleek te zijn want iemand zei 113 en iemand anders 117, maar Nathalie zat er met 116 toch het dichtste bij...
Ze heeft echter zelf geen blog en gaf geen mailadres op dus ik hoop dat ze dit leest.
Ik zal eens roepen :
nathalie !!!! ge hebt gewonnen ! mail me je adres eens !!!
Voila, dat zal ze wel gehoord hebben...
 O ja : mijn mailadres staat in de zijbalk...
Ik ben wel benieuwd wat ze er mee gaat maken !!!



7 opmerkingen:

  1. ha ha ha....leuk blig heb je ervan gemaakt, en terwijl ik met mijn verdriet hier aan de cola ga, kom ik eerst nathalie feliciteren met deze gave prijs!!!

    en jou bedanken voor het geven ervan ☺

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O maar als nathalie niet reageert wil ik ze met heel veel plezier in ontvangst nemen! Ik schatte 117, dus das nie zo veel er naast he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Nathalie!
    Ben wel wat jaloers... Zat er ook niet zo heel veel naast. Ik gokte 111....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er superblij mee, die kralen gaan zeker verwerkt worden tot mooie oorbelletjes :-). Ik heb je ondertussen een mailtje gestuurd met mijn adres.
    Hopelijk heb je dat ontvangen.

    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nathalie van harte meid en maak er iets moois van.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...