vrijdag 28 december 2012

de kadootjes vliegen hier door de brievenbusklep...

Ocharme die postbode hier, die ziet af met al die pakjes die bij me bezorgd worden.
Van dit pakje wist ik dat het op komst was : ik heb het heerlijk beschilderd bordje gewonnen van Jenneke.
Ik doe regelmatig mee met weggevertjes, zo vaak dat ik niet altijd onthou aan wat ik meedeed.
Maar deze was me wel bijgebleven omdat ik het zo'n mooi kadootje vond.
Ik won dat dan nog ook !



E,n weet ge wat : in't echt is het nog schoner en schattiger dan op foto.
Ik bombardeer het tot mijn ontbijtmueslibordje trouwens : zo begin ik de dag al goed gezind :)
Héél erg bedankt jenneke, ik zal er goed zorg voor dragen en er hard van genieten ! 



Er zaten ook nog deze mooie kaartjes en een hartje bij.


En dan was er het pakje dat ik niet had verwacht.
Omdat ik niet wist dat het kwam.
Waardoor ik er nog eens zo blij mee was!
Dit zat er in ...



en er bleken allemaal verwennerijen in te zitten ...


en een mooi kaarsje met uitgeponste hertjes...
Ik ben me al aan het afvragen wat ik met die hertjes allemaal kan maken ! 


Dank je wel Marina ! wat een plezante  verrassing !
Je bent een schat! 

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg zo'n onverwacht (en verwacht) pakketje!

    Fijne jaarwisseling.
    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat prachtig ook van marina zeg

    owwww je bent heerlijk ( en terecht) in de wattenbollen gelegd

    geniet er maar lekker van ( ikke is blij dat het aangekomen is hihi)dank je wel voor de reclame

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet hier eens serieus bijlezen, graag gedaan, je kaartjes zijn een succes.
    Mijn kaartje was een 'me-momentje' voor jou!
    Wat kan jij de simpele dingen mooi in beeld brengen en des te mooier maken.
    Geef er een creatieve noot aan aan het komende jaar, wij genieten graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...