woensdag 5 december 2012

allez mannekes !!!Komt dat zien, komt dat zien !!! Ideaal als kerstkadooke!!! Origineel en niet duur en nergens anders te krijgen !!!

Dat was effe mijn marktkramerpersiflage...
Ik moet toch iets doen om jullie aandacht te trekkken ? 
Al doen mijn maaksels dat zelf ook al geloof ik.
Ze zijn namelijk erg mooi, al zeg'k het zelf..
't is da'k maar 2 oren heb...
Met in elk oor maar 1 gaatje...

Dit is deel 2 van de laatste nieuwen of vernieuwden  in mijn etsywinkel.
Klikken op de naam  !

pomme d'amour


zwarte kat rode hemel


atomic

joy




lalalalove





een goudvis in het water

groensel

ways

belissimo

amour pour toujours


fiesta

framboise retro


paars en roze



the dark cristal

2 opmerkingen:

  1. wat enorm mooi gemaakt allemaal zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your jewelry is absolutely beautiful. I wish I had access to the beautiful beads you use to create your art. I have enjoyed spending so much time on your blog today and also viewing your etsy shop. Thank you for sharing your talent with the world.
    -Jill Strasburg-
    www.thestrasburgfamily.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...