dinsdag 6 november 2012

mijn collectie postkaartjes...

Onlangs liet ik jullie mijn kerstkaartjes zien.
Maar ik heb niet alleen kerstkaartjes.
Ik heb ondertussen nog een collectie van 11 verschillende kaartjes van foto's die ooit wel eens op mijn blog hebben gestaan.

Een deel van die kaartjes  liet ik eerder al eens zien.
Maar niet allemaal..
Tijd om ze nog eens in het voetlicht te zetten dus...


Ook deze kaartjes zijn te koop aan 7 stuks voor 5 euro + verzendkosten.
Heb je interesse ? 
check dan eens even mijn etsyshopje,
of stuur me een mailtje met je gegevens en de 7 kaartjes van je keuze...







6 opmerkingen:

  1. prachtige creaties! moest ik ook niet zelf mijn eigen kaartjes maken.....
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's maak je. En idd, daar kun je leuke kaartjes/labeltjes van maken.
    Ik zag bij Maaike van CreJJtion ook al zulke mooie kaarten.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Diegene die ik van jou had gekregen bij een zending Bellekes van Me heb ik allemaal gebruikt. Ontzettend handig én bruikbaar waren ze én voor alle gelegenheden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hé ! bedankt om dat te laten weten Christel ! Tof !!!

      Verwijderen
  4. Ooooo, ik ben toch zo jaloers op jouw fototalent!!! Zo mooi van compositie zijn jouw foto's en zo helder van kleur. Echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...