woensdag 28 november 2012

etsy nu ook in het nederlands !

Sinds kort is Etsy ook beschikbaar in het Nederlands, en niet alleen de site zelf
De items kunnen nu ook in het Nederlands  én in het Engels ingevoerd worden en je kan als klant ook zoeken op Nederlandse zoektermen.
De items in mijn etsyshopje zijn altijd al ook in het Nederlands beschikbaar geweest omdat ik de beschrijving altijd in het Engels en het Nederlands invoerde, maar dat was eigen improvisatie. Nu is het gewoon als extra mogelijkheid voorzien...

Het is trouwens al effe geleden dat ik nog eens liet zien wat ik allemaal nieuw of opnieuw opgenomen heb in mijn shopje.
Daardoor is het nogal veel  geworden en krijg je het in  2 delen voorgeschoteld.

Denk er aan : binnenkort staan er wat feesten voor de deur en misschien vind je daarvoor wel hét geschikte kado in mijn etsywinkelken !
Maar als dat niet het geval is, moet je beslist wat rondneuzen op etsy, want je kan daar echt zoveel  verbazend mooie en originele kwalitatieve handgmaakte spullen vinden !
Hou er wel rekening mee : als je uit het buitenland wil bestellen, moet je daar gezien de verzendtijd niet te lang meer mee wachten als je ze tegen de kerstdagen onder je boom wil hebben ...

Deel 1 van mijn laatst toegevoegde spullen dus...
Gewoon op de link onder de foto klikken en je komt waar je moet zijn ...


Ik heb breisteekmarkeerders....

7 breisteekmarkeerders ' ijsvogel ' 



7 breisteekmarkeerders ' woud ' 












































































Vergeet je kerstkaartjes niet !
Ik heb deze gemaakt en ze zijn te koop aan 5 euro voor 7 stuks + verzendkosten

feest ze !

a spicy new year


Ik heb ook kaartjes in mijn etsyshop staan die je voor alle gelegenheden kan gebruiken.
Ook 7 stuks die je zelf mag uitkiezen aan 5 euro + verzendkosten.


postkaarten

Ook deze armband staat er in ...

fade to grey


en oorbellen natuurlijk ;)

prairie

zeeslakken

hout en been


reflectie
purple bubble

het ei

blue lace


Ik ben er zeker van dat je in mijn winkeltje iets naar je goesting vind, dus :
Veel winkelplezier ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...