zondag 14 oktober 2012

da'ge't zelf moogt doen ! - weggevertje

Heb je het zelf al eens voelen kriebelen als je al die oorbellen ziet verschijnen op mijn en andere blogs ?
Nog nooit gedacht : 'ik zou dat anders doen' 
of : 'Ik kan dat beter ! ' ? 
Dan krijg je nu je kans !  



Het is al veel te lang geleden dat ik nog eens iets weggaf .
En eerlijk is eerlijk : ik heb massa's kralen... 
Dus heb ik er een selectie uit gemaakt en die in een potje gegooid.
Momenteel een 60 gram...
En diegene die kan raden hoeveel het er zijn, krijgt ze...
Deal ? 


Ik geef dus weg : een selectie edelsteen- en glaskralen.
Kwaliteitskralen dus.
en wat kralenkapjes en wat nietstiften en oorhaakjes om zelf bellen te kunnen maken.
Het glazen potje krijg je er niet bij : veel te lastig en te duur om op te sturen.



Wat moet je er voor doen ?
1. volger zijn van mijn blog 
2. zorgen dat ik je kan bereiken per mail
3. raden hoeveel kralen er in het potje zitten. Kralen, dus de kralenkapjes die er hier en daar tussen zitten tel ik niet mee.
Tip : de bodem van het potje meet 5 op 5 cm en de  ' buik ' van het potje is 4 cm hoog. 
4. ik laat weten wie de winnaar is op sinterklaas - 6 december dus...



veel succes allemaal ! 


gesloten!!!

49 opmerkingen:

  1. heyhey, dit wil ik wel winnen... ik gok 96.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volger ben ik en ik gok 155 kralen wat een gave give away!!

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away en hier wil ik heel graag aan meedoen.
    Ik zie al mooie kralen ertussen die ik kan verwerken in mijn zeepkettingen ;-)

    Ik ben nu "stalker" van je geworden en gok op 84 kralen.

    Een hele fijne zonnige zondag en groetjes,
    Petra


    http://pleasurebypeet.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gok 54 :) Ik zie er al een paar liggen die ik kan combineren met mijn eigen voorraad ...
    [langbeen(.)anais(@)gmail(.)com]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou ja. in het wilde weg dan maar een gokje. gewoon voor de lol en omdat ik het een super idee vind.
    Ik dénk dat het er 107 kralen zijn. ha ha...Hoe kom ik dáár nou toch aan? Geen idee.
    elizabethdekievit@hotmail.com (www.alles-vanellis.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gok op 162 :o)))
    Son uit Willebroek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor 66. Leuke give-away! En weggevertje is een veel leuker woord.
    (trouwens ook een goed stemadvies ;-)
    (je kan me mailen op mathkat-at-gmail-punt-com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, wat een grappige give-away.
    Ik gok op 97 kralen.
    En ik ga gauw een link op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, aankleedpopje, ik wou ook net 97 zetten, maar allé kom, ik ga niet flauw doen en op 99 gokken ;) Ik doe trouwens mee voor mijn metekind die supercreatieve wonderhanden heeft, want ik ben wat kraaltjes betreft een grote sukkelprutser...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook graag mee en ik schat 113... Daar kunnen nog schoon kerstkadookes van gemaakt worden!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com) maren dot ryckeboer ad hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook graag mee! Ik zet in op 93 kralen...
    freubeline(at)live(punt)nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe ook mee! Ik weet heeeel zeker dat het er 146 zijn... ik ben benieuwd of het klopt...
    Groetjes,
    shibbie (zie mijn blog voor mijn mailadres...)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het eerste wat mij te binnen schoo ik 78,
    en je moet altijd bij je eerste ingeving blijven he zeggen ze.

    creatievezebra@live.be

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei, wat een moeilijke opgave....ik gok toch wel 200 of toch meer...of iets minder..hmmmm....
    Ik zeg 198 mooie kralen!
    En daar kan ik zeker wat mee :)

    Fijne dag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit wil ik ook wel heel graag winnen.
    Ik gok op 116 kralen.
    nathalievertongen@gmail.com

    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nathalie : ge hebt gewonnen ! mail me eens op bollekes.met.gaatjes.en.koordjes@gmail.com en geef me je adresgegevens door !

      Verwijderen
  16. Leuk.....spannend.....ik denk 200....nee, ik ga er iets boven zitten.
    Ik gok 211. ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe ook graag mee, maar wat moeilijk dat gokken... Ik ga voor 77

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee, maar ik weet niet hoe ik volger kan worden van je blog... Ik volg je via Google Reader en heb al héél lang een link naar je blog op mijn blog staan. Volstaat dat?
    Indien ja, gok ik op 123 kralen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee, ik gok 76 kralen. Mijn geboortejaar

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik doe mee. Ik gok op 111. En ik volg je...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi, Wat een mooie kralen. Ik was tot nu toe geen volger, maar lees wel heel regelmatig je blogberichtjes. 'k Heb me nu dus wel ingeschreven als volger via e-mail :)
    Ik gok dat er 163 kralen in je potje zullen zitten.

    Groetjes,
    AP Kevertje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tof... raden en gokken, niet mijn beste kantje!
    Maar ik waag mijn kans met 174 in het potje ;-).
    ik zal ook een linkje zetten op mijn blogje!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie pot kralen!
    Ik ben volgertje geworden en heb een linkje geplaatst op mijn blog (of ga ik toch doen na deze post =P)
    Ik gok in elk geval op 123 kralen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik denk 75???
    Ben benieuwd!!

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe graag mee hoor!
    Ik gok op 87 kralen! Mijn e-mail staat op mijn blog!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik gok op 86!
    Ik link, volg en duim voor winst!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik ga voor de 112 , leuke blog ben blij dat ik vandaag ontdekt heb

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het zijn er precies 100. :-)denk ik.. maar zeker niet minder.
    Heb ik het goed? :-)

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk! Wij denken dat het 88 kralen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Uhmmmmm ff denken.....148 ???
    Ben erg benieuwd .
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ga voor 48!

    Groetjes
    Tamara
    http://at-thekitchen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi, Ik ben net volger geworden. Leuke actie, dit!! Ik ga voor de 121 kralen. Ben benieuwd... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey hey ik wil ook wel een gokje wagen, en zet mijn gedacht op 117!
    Grts
    vietje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 185, een beetje meer of minder ...
    maar hopelijk juist geteld 185.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oe leuk! Weet uit ervaring dat je je snel verkijkt op hoeveel het zijn, maar ik gok op 147 stuks!

    Groetjes Romana
    sowcute.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk dit! Ben allang volger natuurlijk en ik gok 59!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind 73 een mooi getal, benieuwd of het deze keer lukt om iets te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Also I would like sign up for these super candy.
    74?
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...