vrijdag 3 augustus 2012

druk druk druk ...

....met de voorbereidingen voor het komende weekend.
Waar ik ga staan met een standje...

Druk met stempelen van enveloppen voor de postkaartjes...

















































En de zakjes voor de bellen


Druk met het volhangen van mijn oorbellenrekje dat ik nog nooit gebruikt had en dat een waar gerief in huis blijkt te zijn ... 
( er kunnen er bijna 200 op !!! ) 


Druk met eerst bedenken en daarna maken van een inventaris van alles wat er op hangt : ik maak van alles maar 1 exemplaar - al zijn er hier en daar uitzonderingen - en wil kunnen weten welke ik achteraf nog heb en welke niet ...


Druk met het proberen wit krijgen van de tuintafel...
( dat was precies eens nodig hé :) ) 

















































 En met het op het laatste nipperke nog wat zakskes stikken...


Druk met het van de muur halen van de banner die ik ooit liet maken en die nu voor het eerst functioneel gebruikt zal worden ...


En met het bedenken van een manier om die bellen op dat rekje te houden tot ze ter plaatse zijn...
Volgens mij gaat dat zo lukken...
Maar nu ben ik erg benieuwd of ik die plastiekfolie er ook af krijg zonder dat de bellen er mee afkomen ...
Voor als ge u dat ook afvraagt : ik hou jullie op de hoogte ;)



Maar niet te druk om tussendoor vast te stellen dat er iets aan de hand is met mijn tomaten ....
Alvast toch met deze...
Gene idee wat het is : een ziekte ? te veel regen ? .
Maar ik heb hem voor de zekerheid maar van de plant gehaald...




















Goei weekend allemaal !
X

en ga je ook naar Mol ?  : kom dan zeker eens dag zeggen  !
( of iets anders : het hoeft natuurlijk niet ' dag ' te zijn. ge moogt zelf kiezen : verras me zou'k zo zeggen ...  Laat je fantasie maar alle kanten op fladderen.... Ik ben alvast benieuwd ;) )



9 opmerkingen:

  1. Wie weet passeer ik wel eens, als het geen werkendag is ! ;-)

    euh, wat er aan de hand is met je tomaat, ik weet het niet, maar ik dénk dat ie last heeft van zijn maagje... zo groen ziet ie :D

    Veel succes alvast op de markt, je gaat dat geweldig doen, en dat met die oorbellen... dat komt in orde !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een hoop oorbellen!
    Sucees met het verkopen ervan!

    Groetjes Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat MOOI!!! Héél veel plezier morgen, verkoop ze!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super! mag ik je wat vragen? ben je zelfstandig of mag je zomaar iets wat je zelf maakt verkopen? Ik verkoop sinds kort enkele tasjes die ikzelf maakte, maar maak me soms zorgen da dat niet zomaar mag...(heel kleinschalig, hoor)
    veel succes!
    en by the way...bij ons noemen ze zoiets op je tomaten 'de plaag'. Is niet zo goed...als de bladeren van je plant ook bruin worden, best de hele plant verwijderen anders besmet ie de rest nog..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes! Hopelijk vallen de oorbellen er niet af. Maar op het eerste zicht ziet dat er goed uit vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben jij superwoman of wat??? dat allemaal op één onnozel vrijdagske
    knap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ben je druk bezig geweest! dat rekje is helemaal geweldig!!! heel veel succes met de verkoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oppassen met zomaar te posten dat je niet thuis bent, die dag!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...