woensdag 4 juli 2012

enquête over fietsen in Antwerpen

Ik was een beetje verbaasd onlangs in de krant te lezen dat Antwerpen verkozen werd tot fietsvriendelijke gemeente van het jaar.
Als dagdagelijkse fietser in Antwerpen heb ik namelijk een andere ervaring.
Ik vraag me af of de uitreikers van de prijs zelf wel eens met de fiets de stad doorkruist hebben ...


De Antwerpse fietsersbond houdt weer een enquête over fietsen in Antwerpen.
Doe je dat wel eens, vul de enquête dan zeker in!
Het lijkt me zinvol om tegenover die prijs de realiteit van échte fietsers in Antwerpen te kunnen plaatsen...

De enquete :
http://www.fietsersbondenquete.be/

In 2010 deden ze eenzelfde enquête en de resultaten daarvan kan je hier lezen.

Fiets jij wel eens ?
En wat zijn jouw ervaringen daarmee  ?

1 opmerking:

  1. heb net de enquette ook ingevuld.. ben ook fervent fietser en vind de stad ook gevaarlijk. Het kan stukken beter. De wereld is aan de fietser. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...