maandag 4 juni 2012

vampieren en Johnny Depp

Ik ben van allebei zot, dus veel meer was er niet nodig om mij in de cinema te krijgen voor Dark Shadows.


foto plukte ik ergens van het wereldwijde web


En het was een plezante film : grappig, mooie beelden, indrukwekkende sfeer, goeie acteurs, meeslepend verhaaltje...

Maar toch, maar toch ...
In de laatste piratenfilm vond ik het -  ondanks Johnny Depp -  allemaal wat langdradig worden .
En ook bij deze film had ik het gevoel : ik heb het al wel eens gezien ...
Het personage van Johnny Depp was een variatie op zijn typetjes die ge ondertussen gerust ' typisch Johnny ' kan noemen.
Ik werd er niet door van mijn sokken geblazen.
Maar hé : dat hoeft ook niet persé natuurlijk!
De film is echt goed , ik heb er wel van genoten .
Maar toch miste ik iets...

Heb je zin in een onderhoudende film ? ga dan zeker kijken.
En ben je al gaan kijken ? Dan ben ik benieuwd naar wat jullie er van vonden !


en het is en blijft Johnny Depp natuurlijk ...

foto plukte ik ergens van het wereldwijde web

7 opmerkingen:

  1. Haha, die laatste foto!
    Johnny Depp heeft inderdaad zo'n eigen manier van acteren. Ofwel gaan ze juist naar hem voor zo'n rollen. Ik zie hem graag bezig. Gisteren hebben we nog naar '21 jump street' gekeken, waar hij een klein gastrolletje speelt. Door die typische manier van doen had ik hem toch herkend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik keek altijd naar de serieversie van 21 jump street en daarin was Depp 1 van de hoofdrolspelers. Toen was hij nog geen ' grote ' ...

      Verwijderen
    2. Dan zou het best kunnen dat deze film er een vervolg op is, want hij zegt dan tegen de hoofdrolspelers dat hij ook van 21 jump street was.

      Verwijderen
  2. Zelf heb ik hem nog niet gezien, maar mijn jongste dochter Liesl vond hem 'kei-goed'!
    Samen met de oudste ben ik van plan om ook te gaan kijken, want Johnny Depp is ne goeie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij was het niet te langdradig. Misschien ben ik niet velleisend voor zo'n film. ik heb genoten van de humor die erin zit. de kostuums en de decor's. Het verhaal vond ik ook aangenaam en was zeer tevreden toen ik uit de cinema kwam.Hiervan hou ik echt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vond hem ook echt wel goed zenne, maar ik had er gewoon meer van verwacht...

      Verwijderen
  4. Ik heb de film (nog) niet gezien, maar als Johnny Depp er in speelt..... Ik moet meteen denken aan What's eating Gilbert Grape. Dat vond ik zo'n mooie film. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...