maandag 25 juni 2012

sneeuwwitje...

Nog maar eens een filmpje gaan kijken op groot scherm.
En deze keer koos ik ' snow white and the huntsman ' uit
Ik ken dat verhaal natuurlijk al lang.
Wie niet ?
Ik vreesde dan ook een beetje niet geboeid genoeg te zijn omdat het wat te voorspelbaar zou zijn.
Maar dat was niet zo!

bron foto 

Het verhaal werd niet 100 % gevolgd.
Maar er zit een prins in.
Een boze koningin en een rode appel.
En de 7 dwergen natuurlijk !



Het is niet de lieflijke schattige versie van Disney
Sneeuwwitje is ( gelukkig ) ook  niet het schattige mooie prinsesje dat vrolijk het huishouden doet...
De acteurs doen dat goed en de muziek is mooi.
En vooral : de beelden zijn magnifiek !

Als ge moet kiezen tussen deze en dark shadows : ik zou voor deze gaan....
En dat had ik zelf op voorhand niet verwacht !
Maar als ge niet moét kiezen : ga dan gewoon naar allebei ;)
Hebben jullie nog filmtips - voor de cinema wel te verstaan - voor me ?

6 opmerkingen:

  1. Binnen een maand komt 'Brave' uit in België, een Pixarfilm voor kinderen maar dedees gaat kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good to know, ik denk volgende week met mijn (16jarige dus geen Disney meer :-))dochter een filmpje mee te pikken en was aan het twijfelen tussen die 2. Dan toch voor Sneeuwwitje gaan?!
    Wij zijn zaterdag naar De rouille et d'os geweest. Ik was onder de indruk. Is de meer (Franse) alternatieve film maar echt goed. Volgens mij spelen ze hem wel niet meer in Kinepolis. Wij gaan vaak naar de Lumière in Brugge, is een oud cinémazaaltje, veel leuker en minder commerce :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze zijn alletwee wel goed zenne, maar ik heb zelf wel een voorkeur voor deze

      Verwijderen
  3. Ik heb vrijdag met mijn zoon van 19 naar deze versie van sneeuwwitje gaan kijken. Eerst bekeek hij mij met een scheef oog, maar na het kijken van de trailer was hij er toch voor gewonnen.
    Achteraf waren we allebei blij met onze keuze. Deze film is echt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als zelfs 18-jarige gasten hem goed vinden ;)

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...