zondag 24 juni 2012

en als ge nu eens...

... voor de zomersolden-die-eigenlijk-nog-moeten-beginnen-maar-blijkbaar-overal-al-begonnen-zijn, uw inspiratie haalt bij uw nief oorbellen  ?
Deze bijvoorbeeld ? 
Klik op het linkje onder aan de foto en je komt in het paradijs terecht :)

chantal
nostalgia
pomme d'amour


blue sky red roses
there is juliette


humble shining
a sunny afternoon


honey bee
tender angels

purple bubble

fresh
power flower
en voor de breisters onder ons : ik heb nog extra steekmarkeerders in mijn shopje gezet...

kingfisher
forest


Veel winkelplezier ;) !

6 opmerkingen:

  1. Het paradijs! Daar zou ik zo graag nu eens komen! Die tender angels.. zo mooi.... en die pomme d'amour ook. Hoe lang zijn die eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      pomme d'amour is 3 cm in totaal, maar zonder echt zilveren haken.
      en de engeltjes zijn 4 cm zonder haak, dus in totaal een 5cm. ook zonder echt zilver ...

      Verwijderen
    2. Oesje.. dat is wat anders. Ik weet dat jij regelmatig pareltjes maakt, dus ik hou je in 't oog. :-)

      Verwijderen
    3. als ge echt wilt, geef je maar een gil : er kan namelijk bijna overal zilver aangehangen worden ;)

      Verwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...