woensdag 25 april 2012

moederkesdagkadookes gezocht?

Zoek niet verder !
Ik heb ze namelijk !
de ideale kadookes! 

Dit kwam er de voorbije maand bij of werd opnieuw  geplaatst : 
( gewoon op de naam onder de foto klikken en ge komt uit waar ge moet zijn... ) 


10 breisteekmarkeerders van glasparels in zachte kleuren


astrid

the big blue
las vegas
bellisimo 


blue beetle

spicy olives

moira

metropolis

seasnails

ocean pearl

wood on fire

wei






































































































































































































Mannekes! Mannekes ! Mannekes !
Daar gaat uw mama content mee zijn sé !
En als ge dan toch aan het winkelen zijt : koop er ineens nog een paar extra voor uwzelven...
Dat gaat u goed doen !
En ik weet gewoon dat ge er goed mee gaat staan ;)

Alvast een dikke XXX aan alle mama's !

4 opmerkingen:

  1. Hoe kom je toch altijd op die leuke namen???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awel, dat vraag ik me ook af :-)
    gewoon inspiratie van de moment ....
    De ene keer al wat geslaagder dan de andere vind ik zelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn mama draagt geen oorbellen maar ik ga wel eens rondsnuisteren voor mijn 2 dochters die gek zijn op oorbellen, hééél mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh die steekmarkeerders zijn MOOOOI!!!

    Ik zal de mannekens eens in deze richting sturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...