donderdag 29 maart 2012

zet dat af !

écht !
Ik heb die woordverificatie altijd al heel erg vervelend gevonden en daarom zelf nooit aangezet op mijn blog.
Maar sinds een paar maanden is het nog veel lastiger geworden.
En nu moet je 2 woorden intikken...
Ik kan die letters vaak niet lezen en moet het dan keer op keer opnieuw proberen...
Al geef ik het dan vaak gewoon op eerlijk gezegd...
Dan maar geen reactie...

Ik heb zelf nog nooit spam gekregen.
Nochtans heb ik die woordverificatie nooit gebruikt.
Ik heb ook nog nooit iemand horen klagen over spam op zijn blog...
Ik denk dat dat dus ook niet veel nut heeft...
En stel nu dat je ineens wel veel spam zou krijgen...
Dan kan je die woordverificatie gewoon terug aanzetten?

Dus beste medebloggers : krijg je graag veel reactie op je posts ? En wil je lezers die niet geIrriteerd geraken als ze bij je willen reageren ?

Zet dan die woordverificatie uit ! 

Bij de merle lees je hoe je dat doet als je er zelf niet uit geraakt...
Ze maakte ook een logo om deze vraag mee te kunnen verspreiden...






En zo wordt het nog plezanter in blogland :-) !!!

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook wel een beetje vervelend, en om eerlijk te zijn zal ik minder snel een korte reactie geven als ik na 3 keer proberen nog steeds niet de juiste combinatie kan intypen.

    Maar als ik echt wil reageren... dan houden die twee woordjes me ook niet tegen ;-)

    Bij mij staat het ook niet op, en ik heb nog nooit spam gekregen !!

    Dus: uitzetten allemaal !! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Horrible inderdaad! Ik doe er op ons blog niet aan mee. Heb ook nog geen spam gekregen, dus het valt best wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook een grondige hekel aan, die letters dansen, lijken op en in elkaar over te gaan. Groot gelijk, uitschakkelen dat ding :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je tip! Ik vind het zelf ook heel naar. Ik heb hem uitgezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem ook vervelend! Het belet me ook om te reageren en ik heb nog maar één keer spam gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook een erge hekel aan die woordverificaties, die bovendien niet altijd duidelijk te lezen zijn, en nu moet je ook al 2 woorden overtypen grrrrommmm! zelf heb ik maar heel af en toe een spambericht, maar blogger plaatst die automatisch in de spamberichten en dan verwijder ik die gewoon, zo simpel is dat!
    op mijn blogs staat woordverificatie uit! Wie volgt?? ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het nu ook wel een beetje te gek worden. 2 lange 'woorden' in moeten voeren is eigenlijk te veel. Ik heb woord verificatie uitgezet en reactie modereren aan. Je doet dan precies hetzelfde alleen beoordeel nu jijzelf van te voren of het spam is of niet. Ook ga ik deze afbeelding op mijn blog zetten.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt gelijk. Toen de twee woorden kwamen heb ik de mijne ook uit gezet. Het houd mij ook vaak tegen om reacties te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben er mee eens, en sommigen hebben en zo'm woord geval en je hebt toestemming nodig!!!
    soms is het onleesbaar en ben ik echt 5 minuten bezig iets te posten bij iemand, dit weerhoudt mij vaak....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg irritant.

    Ik heb heel incidenteel wel eens te maken met spam. Ik zie dan een heleboel letters die niets leesbaars opleveren. Dat vind ik ook irritant.
    maar het komt maar heel weinig voor.

    Ik ga eens kijken hoe mijn instellingen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blogt toch veel lekkerder zonder!
    Bedankt voor je linkje (ik dacht al, waarom krijg ik nu steeds bezoekers via "Me"? ;)
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank voor deze post!!! Ik erger me ook mateloos aan die onduidelijke letters. Ik heb het ook nog nooit aan gezet op mijn blog en het is ook helemaal niet nodig - en zo jammer dat deze suggestie gewekt wordt aan al die nietsvermoedende goedbedoelende blogeigenaren. Een heel enkele keer is er spam, maar dat beland keurig in de spambox (niet zichtbaar dus op je blog). Kwestie van af en toe even controleren in het menu berichten. Ik weiger om 98% van mijn lieve lezers lastig te vallen voor die mogelijke 2% spam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor de tip!! Ik wist zelfs niet dat het aanstond... Net uitgeschakeld... :)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...