woensdag 21 maart 2012

haal de lente in huis !

Ik heb dat alvast gedaan met massa's ( bol ) bloemetjes...
Maar je kan dat ook doen door jezelf een paar vrolijke bengelende oorbellen aan te schaffen...
Gemaakt door mij bijvoorbeeld ;)
En te vinden in mijn etsyshopje tegen toffe prijsjes ...
Onderstaande bellen kwamen er de afgelopen maand bij.
Klik je op hun naam, dan kom je ineens bij het item in mijn shopje terecht. 
( maar als je op mijn blog andere bellen tegenkwam die je wel interesseren : mail me dan gerust. Wie weet zijn ze te koop ;) ) 


elena

dutch flower

galadriel

peachy delight

montana blue

snow white rose drops

cinderella's fruit

brussel

6 fun flower knitting stitch markers

4 opmerkingen:

  1. Tof zeg!
    Spijtig genoeg heb ik al een massa oorbellen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtexemplaren alweer :) Je blogtitel klopt toch echt helemaal! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soooo pretty! I espcially like the "Galadriel". Thanks for linking up at Etcetorize~

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...