zondag 18 maart 2012

den uitslag, want ik ben over tijd!

Al een week zelfs !
Maar om het goed te maken geef ik 3 setjes weg ;)


   
Research Randomizer Results
1 Set of 3 Unique Numbers Per Set
Range: From 1 to 30 -- Unsorted

Job Status: 
     
Set #1:6, 25, 11

en dat zijn :


Sofie zei Waaaw, zo mooi zeg! Ik vind foto 6 wel iets hebben, wat een detailfoto ! Groetjes Sofie, zal je linken op mijn blog


 Happy in red zei Voor mij no. 6 en no. 10, lekker rauw, héél mooi. Leuk dat je wat weggeeft zeg, tof! Esther.


sneksniltje zei Moeilijk om een keuze te maken, maar allé, 5 en 10 springen eruit voor mij. Super mooi gedaan!

Sturen jullie me een mailtje met jullie adresgegevens ?


Voor diegenen die er niet bij zijn : 
ze zijn te koop in mijn etsyshopje of na een mailtje naar :
 bollekes.met.gaatjes.en.koordjes@gmail.com
7 stuks, je kiest zelf welke 
voor 5 euro + verzendkosten

8 opmerkingen:

  1. Oooh, wat tof!! Daarmee ben ik blij zeg! Ik stuur je zo een mailtje.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over dat aankopen, daar moet ik misschien wel eens over denken...
    WANT IK BEN JALOERS OP DE WINNAARS :) Prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de gelukkigen hebben een prachtige prijs binnengehaald! proficiat aan de winnaars en aan de gulle schenkster! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wou Gaëtan bijna sokjes laten krosjeteren voor uwen "over tijd". :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij mag er altijd voor mij crosjteren zenne !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera, je give-away is gisteren toegekomen. Het zullen kaartjes worden voor heel bijzondere dierbare personen, want zo'n prachtige kaartjes verdienen het om gekoesterd en bewaard te worden !
    Heel erg bedankt ervoor !
    Vele groetjes,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...