woensdag 7 maart 2012

blog jij ook in de kijker ?

Al vanaf de start van mijn blog heb ik een regelmatig terugkerende ' rubriek ' : blog in de kijker.
Ik ben daarmee begonnen omdat ik zoveel toffe blogs tegen kwam en me het wel plezant leek om die vondsten te delen met anderen.

Ik ben blijkbaar niet de enige die dat een goed idee vind ;)
Want Nienke van 'Nienke maakt' zag dat onlangs bij mij en werd er helemaal enthousiast van !
Ze vroeg me of ze dat ook mocht doen en maakte zelfs speciaal een logo !




Haar eerste ' blog in de kijker ' gaat over mijn blog.
En ze lanceerde een oproep om mee te doen.
Dus : wil je ook eens een blog in de kijker zetten, ga dan vooral je gang, gebruik het logo van Nienke, laat het ons weten en geniet !
O ja : en kijk ook eens bij nienke, want zij heeft zelf ook een interessante blog ;)

1 opmerking:

  1. Hihi ! Dat vind ik leuk !
    Ik heb al veel positieve reacties gekregen over "blog in de kijker".. Dus Jij bent ooit met een heel leuk initiatief gestart! Een dikke pluim voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...