vrijdag 17 februari 2012

recenste collectie kaartjes + give away

Ik vertelde al eerder dat ik van foto's van mijn postkaarten liet maken.
Mijn collectie is ondertussen uitgebreid...
Ik heb er nu 10 verschillende
( mijn nieuwjaarskaartje niet meegerekend ) 


Heb je wel zin in zo'n setje ?
Kijk dan eens in mijn etsywinkeltje.
Daar kan je er 7 uitkiezen voor 5 euro + verzendkosten
En als je écht geen etsy kan gebruiken, mag je me ook een mailtje sturen...



Deze heb ik nu : 


1. anemoon
2. dahlia



3. courgettebloem
4. slak
5 geel pomponnetje



6. papaver met wesp
7. rode veertjes


8. clematis
9. blad
10. zaaddoos
En als je voor 10 maart hieronder laat weten wat je favo kaartje is uit mijn collectie, maak je kans om een setje van 10 te winnen.
Ik geef er namelijk 3 weg.
Zorg wel dat ik je kan contacteren !

30 opmerkingen:

  1. Die met de slak is beslist mijn favoriet! Die vind ik echt zo onwijs mooi. Maar eigenlijk zijn ze allemaal wel mooi, die met het gele pomponnetje vind ik ook heel lief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mooiste.....? Allemaal prachtig, maar nrs. 6 en 10 doen me oooh en aaaah roepen :)
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee voor de give-away. Zou goed uitkomen voor mijn 365 dagen project http://elkedageenkaartjeversturen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!
    Nummer 1 en 10 zijn mijn favorieten, ik hou van grijstinten en vind het contrast tussen het zachte en tere van de bloem naast de harde en sterke stenen in de anemoon heel mooi.
    Bij de paardenbloem/zaaddoos vind ik de compositie en de scherpe zaaddoos tegen de zachte achtergrond van het pluis heel mooi, bijna sprookjesachtig!
    Maar ze zijn allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk. Ik ben gek van kaartjes, een hele doos vol en ik koop er steeds bij zodat ze nooit leeg raakt! Deze zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaw, zo mooi zeg! Ik vind foto 6 wel iets hebben, wat een detailfoto !
    Groetjes Sofie, zal je linken op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten!
    Mijn favorieten zijn de anemoon en de rode veertjes.
    Ik doe graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Ik geef je een award, kijk even op http://annuttin.blogspot.com/2012/02/even-tussendoor.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongetwijfeld die pluisige prachtige rode veertjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for participating in Show Your Stuff Blog Hop, You are invited to come back:
    http://juliejewels1.blogspot.com/2012/02/show-your-stuff-11-animal-cracker.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mij no. 6 en no. 10, lekker rauw, héél mooi. Leuk dat je wat weggeeft zeg, tof!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaartjes! Ik kocht er al eens in je Etsy-shop en kreeg daar ongelofelijke respons op toen ik die uitstuurde! Kaartje 6 is mijn favoriet!! Ik doe dus graag mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar laat je die kaartjes maken?
    Ze zijn vrij duur tov een andere etsyshop waar ik gelijkaardige kaarten kocht. (€5 voor 10, inclusief portkosten).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze allemaal erg mooi, en dat blad helemaal! Ik zal je give away ook vermelden op mijn blog (creaBH.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat dat je steeds zo'n leuke ideeën hebt en ze kan verwerken in mooi resultaat.
    Mijn voorkeur gaat uit naar nr. 4., alhoewel ik ze allemaal mooi vind

    els R

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn favoriete kaartje is zeker dat met de slak. Heel simpel maar toch zo mooi.
    Alle andere kaartjes zijn ook heel leuk. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een leuke give away! Zijn dat allemaal zelf gemaakte foto's?! Dat heb je goed gedaan. Ik vind alle foto's mooi. Maar mijn voorkeur gaat uit naar nummer 10, de zaaddoos. Die foto doet me denken aan mijn kindertijd, eerst een wens doen en dan de pluisjes wegblazen.

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind de veertjes echt iets vrolijks uitstralen, dus da's mijn favo. Maar vind ze wel allemaal leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je foto's allemaal heel erg prachtig. Maar omdat ik veel van blauw houd, kies ik de clematis als mooiste.
    Ik zou graag een setje winnen, want ik stuur elke week een kaart naar iemand die ziek is of eenzaam (via een kaartenstuurgroep).
    Ik zal ook een link op mijn blog zetten.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee,vind nr 1 -6-10 de leukste !!
    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ze allemaal mooi, super ....maar dan draagt toch de zaaddoos mijn voorkeur als nr 1 ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. everything is so pretty it would too hard to choose just one! thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Moeilijk om een keuze te maken, maar allé, 5 en 10 springen eruit voor mij. Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn favoriet is nummer 10! Wat een prachtige kaarten en wat leuk dat je setjes gaat weggeven! Ik heb je blog net ontdekt, heel leuk hier en me gelijk maar als volger aangemeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaarten zeg. Ik vind nummer 4 erg mooi. Ik zal ook even een linkje op mijn blog weergeven.

    groetjes Madebynijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw ! Ik kom geregeld op je blog, maar je give away had ik nog niet opgemerkt. Je kaartjes zijn PRACHTIG.
    Ik kan er moeilijk uit kiezen..

    Maar ik vind dat eenvoud siert.. en dat wordt zo mooi uitgebeeld door kaartje nr vijf. Dus ik ga voor 5 !

    En dan nu: duimen duimen duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oooh wat ben ik dol op kaartjes!!! Maak er zelf ook wel eens. Graag ding ik mee met jouw kaartjesweggeefactie! Mijn favoriete kaartje is nummer 6 (de papaver met de wesp)! creatieve groet, Hilde
    hildevandenbosch@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zeer mooi, ze zijn allemaal prachtig, maar ik hou het meest van nummer 7. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...