donderdag 23 februari 2012

plaspauze...!

Moest je nu voor je TV zitten, 
dan zou het nu tijd zijn voor een plaspauze, een vers taske thee en een tochtje naar de ijskast.
En een goeie knuffel met je lief !
Als die naast je zit tenminste...
Anders een aaike over het bolleke van de kat...

Die knuffel en dat aaike : ga vooral je gang !
Dat kan je niet vaak genoeg doen!
Maar al de rest : 
Ja zeg !
dat is hier geen TV hé!
En ik steek hier veel werk in !
Dus lees aub effe mee...
Dat gaat veel plezanter zijn dan de reclames van op TV!

Mijn laatste aanvullingen in mijn etsywinkelken ...
De link staat er ineens onder...

anouk















wonderlust
bambi
royal blue rose drops

apple blossom

blood red rose drops




En die kaartjes : je kan ook een setje van 10 winnen door mee te doen met mijn give away !

4 opmerkingen:

  1. Ja maar Me, dat is niet goed als ik teveel naar jouw creaties kijk hoor. Want dan bekruipt mij een kooplust!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi ! en ik heb nog een lading liggen die ik nog moet fotograferen !

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...