zondag 19 februari 2012

feestpost!

Het was weer feest in mijn brievenbus...
Ik kreeg een heel erg plezant kaartje van mriek
dank je wel !
En om op je vraag te antwoorden (  ze vroeg me of je de handwarmertjes ook met de hand kan maken )  : natuurlijk kan je de handwarmertjes ook zonder naaimachine maken.
Zorg alleen dat je heel strak en met fijne steekjes naait.
Zo kunnen er geen rijstkorreltjes uitvallen.
En omdat het kleine kussentjes zijn, is dat met de hand echt geen onoverkomelijk zware klus !
Veel plezier ermee !


en er was ook een zalige warme lieve mooie kleurige enveloppe van hannie van haakzaken
Die zag er zo uit...



Ik hou persoonlijk erg veel van die kleurencombinatie...
En dan kwam er dit uit...
spannend hé !


En toen ik dan het zakje uitschudde, verschenen deze schatjes...
Ik werd er zo erg blij van !!!
Dank je wel hannie!!!




1 opmerking:

  1. Fijn dat je mijn kaartje goed hebt ontvangen! :-)
    Ik ga eens kijken of ik aan de handwarmers toe ga komen ;-) Het wordt nu alweer warmer, dus haast hebben ze niet ;-)
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...