vrijdag 13 januari 2012

post met mooie prent ! ( en bloghulp gevraagd )

Vanmorgen zat er iets tofs in mij brievenbus !
 ik won de give away van miriam van borduurblog...
Een mooie prent van ' twenty little lights '
Tof hé !
Ik ga ze een mooi plekje geven en er van genieten !
dank je wel Miriam en twenty little lights !




Wil je ook graag iets winnen ?
Dan moet je zeker mee doen als iemand een give away oprganiseert !
Ik hou een lijst bij van lopende give away's in de zijbalk van mijn blog.
Al staat er momenteel niet zoveel in : ik gooide de hele boel per ongeluk weg en dat vind ik echt niet meer allemaal terug !
Maar : geef je iets weg en staat het nog niet in de lijst :
geef me dan een seintje en dan neem ik het mee op !





Ik heb de laatste dagen last met het openen van bepaalde blogs : ik krijg bij veel blogs enkele seconden de pagina die vervolgens verdwijnt en een lege pagina achterlaat.
Ik krijg die echt niet gelezen en da's zonde :(
Hebben jullie dat ook ?
Iemand enig idee wat ik er aan kan doen ?
Help !

ps : ik heb de indruk dat dat bij mijn blog ook is want ik krijg geen reacties meer van lezers...
Als je inderdaad problemen ondervindt om te reageren, wil je me dan aub effe een mailtje sturen ? :

17 opmerkingen:

  1. Ik kan nog wel reageren, maar telkens als ik op een blog klik kom ik helemaal onderaan de pagina terecht (dus nog onder de laatste comment) en niet bovenaan, waar ik meestal toch begin met lezen... MOPPER!!!
    Fijn weekend.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had daar gisteren ook last van dat ik op andere blogs een witte pagina kreeg, vandaag niets meer gemerkt. Jouw blog kan ik lezen :-)
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik zie wel je reactieformulier en kan invullen, dus vingers gekruisd of ik echt kan reageren. Ik heb overigens hetzelfde probleem, ik kan mijn eigen reacties op mijn blog niet bekijken, de hele boel slaat dan vast. Ik zag overigens wel dat ik eergisteren ineens 607 pageviews had en toen ik in de statistieken keek waar die vandaan kwamen, was dat via een schimmige site in amerika...
    Ben er helaas ook nog niet achter wat er aan de hand was.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Op mijn telefoon kan ik gewoon naar je blog kijken. Ik zal zo eens kijken op mijn pjoet.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees de blogs die ik volg via google reader, en dan heb ik natuurlijk geen probleem. Maar als ik ergens wil reageren, heb ik het ook al een paar x gehad dat hij de pagina niet geladen krijgt. Gelukkig bij jouw dus niet!
    En proficiat met de gewonnen give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik kan vooral moeilijk reageren ... moet vaak eerst beantwoorden klikken en dan pas zie ik 'reactie achterlaten' staan ...
    voor de rest geen echte problemen maar ik vertrek altijd vanuit mijn bloglijst op mijn eigen blog ... ik kom alleen bij sommige blogs helemaal onderaan de commentaren uit en moet dan eerst naar boven scrollen ...
    ze zijn weer vanalles te bakken aan het maken bij blogger *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke giveaway heb je gewonnen!
    en geen probleem om hier te reageren! lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan zelfs niet op mijn eigen blog komen. Zodra ik aanklik op gegeven reacties loopt ie vast en kan niet meer voor of achteruit.
    Er zijn veel meer klachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog helemaal geen problemen met mijn blog of mijn leeslijst. Misschien is het mazzel, misschien is het google-chrome, misschien zat ik net niet op dezelfde tijd achter de pc... Hoop dat het voor jou ook snel weer normaal is, ik vind het zo irritant als het niet goed werkt!
    En je hebt echt een pareltje gewonnen! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik had dat probleem ook, maar google chrome installeren en van daar uit blogs bezoeken geeft geen problemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hetzelfde probleem, maar niet met alle blogs. Wat ik doe: ik wis alles wat in de URL na de .com staat en dan geraak ik er wel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb bij sommige blogs ook een probleem... even een aarzeling, dan een wit scherm dat wit blijft. *groempf!*

    Bij de jouwe geen enkel probleem, dus je mag gerust zijn !!

    Wat een leuke cadeautjes kreeg je trouwens !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blijkbaar is er echt wel iets aan de hand met blogger dus...
    Ik heb alvast ontdekt dat ik bij google chrome geen last heb en dat ik in IE wel de laatste blogpost open krijg als ik op de naam van de blogeigenaar klik ipv op de blogposttitel....
    Allemaal alvast bedankt voor de tips !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOh mooi dom van mij zeg! het is een pimpelmeesje was helemaal met de gedachten ergens anders hihihi
    Ik heb het snel herstelt ooh hoe errug ben ik vandaag!
    bedankt hoor nog voor je waarschuwing!
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toevallig heb ik afgelopen week van drie mensen gehoord dat ze moeite hadden om mijn blog te openen en te reageren. Ik heb er zelf geen last van (met Google Chrome). Misschien is het volgende week weer over.....????

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...