zondag 15 januari 2012

berichtje voor de heren...

Alhoewel : da's wat stereotiep van me...
correctie :
Het is een bericht voor iedereen die zijn geliefde wil verwennen
Da's juister...

Want!!
ik zie blogland  hoe langer hoe meer al in valentijnmood komen...
( Ik weet het : het is nog vroeg )
En dan begint een mens toch af en toe eens te overwegen of het niet tof zou zijn om die geliefde eens te verwennen.
Pas op : dat moet niet hé !
Eigenlijk is dat valentijn 1 grote commerciële bedoening die vooral moet dienen om veel te verkopen...
En eigenlijk zou je van elke dag valentijn moeten proberen maken met je geliefde.
Maar!
Als ge dan toch bezwijkt...
Neem dan ook een een kijkje in mijn etsywinkelken.
Ik heb namelijk mooie unieke juweeltjes, met liefde gemaakt
En met liefde gemaakt : dat komt toch echt wel goed uit voor zo'n gelegenheid zou'k zo denken ...

Dit kwam de voorbije maand nieuw in mijn etsyshopje of werd vernieuwd...:
Als je op de naam onder de foto klikt, kom je onmiddellijk bij het item terecht ...



sookie's love

esthétique

brown sugar
golden roses
germaine


wonderstuff

flowerbomb



ways

veil


florentine

chantal
szoom

pompidom


blue lace





love




martha

heavenly nights

wild at heart

4 opmerkingen:

  1. komde niet met al dat schoons naar de Lolly pop up ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ zsazsazu : nee, ik doe niet mee . Maar ik ga er zeker nog een blogje over schrijven en komen kijken ! En ik weet dat daar gewoon zeer veel zeer mooie juwelen te vinden gaan zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige oorbellen heb je weer gemaakt!!! En dank je wel voor je tip!! Ik heb het nu ook geïnstalleerd (moet wel even wennen aan de lay-out), maar het werkt weer perfect, super!
    Dank je!!!
    Fijne week!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...