dinsdag 10 januari 2012

altijd al willen leren haken ( en nog veel meer ) ? : blog in de kijker : By MiekK

Ik wil deze keer de blog van Marieke eens in de kijker zetten.
En niet alleen omdat ze me op het idee bracht om kussenhoezen te maken van hemden...
Ik deed het zo...
Maar haalde de mosterd bij haar ...



Maar ook omdat ze zeer geduldig en stap voor stap haaklessen heeft uitgeschreven op haar blog ...
Op deze pagina vind je een overzicht van al haar lessen, beginnende bij de opzet en eindigend bij een granny square, afwerken, en een bloemetje...
tof toch !
ik kan al haken, al heel erg lang...
ik wéét dus dat dat heel plezant is.
En als je dat nog niet kan, moet je dat beslist leren .
Via MiekK dus...


En, als je dat dat kan, vind je vervolgens op haar blog ook nog eens een overzicht van verschillende haakpatronen...


Marijke doet meer dan haken.
Ze vindt recycleren ook erg belangrijk .
En ze geeft ook daarvoor tal van tips en tuts...
Zoals deze zakjes van koffiefilters.
Die staan al lang op mijn nog-te-makenlijst.


En verder is het gewoon een erg toffe blog vol nuttige tips en plezante ideeën!
Dus : allen daarheen en laat gerust zien wat je hebt gehaakt als je het eenmaal onder de knie hebt !

3 opmerkingen:

  1. Hey, wat leuk zeg! Dank je wel, leuk stukje!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, dankjewel voor je nieuwjaarswens op creJJtion! Voor jou ook een heel mooi, gezond en creatief 2012!

    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haar blog is inderdaad geweldig !

    Super om te lezen, haar manier van schrijven is niet alleen fijn, maar ze heeft ZOveel talent !
    Pure inspiratiebron dus, écht een aanrader !!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...