maandag 19 december 2011

uitslag van mijn give away !!!!!

Maar eerst een fotootje...
Een blogbijdrage zonder foto, dat vind ik namelijk maar niks...
Deze hyacinten kreeg ik van mijn mama en staan nu welriekend te gloriëren op mijn vensterbank...
Een lentebloem in puntje winter...
Moet kunnen !


En dan nu de uisltag :
Wie wint er zo'n mooie kalender van mij ?

Ik heb met zo'n nummergeneratording een nummer getrokken en kwam op nummer 22 uit.
en dat is van : 




Ik ding graag mee naar je mooie kalender om hem aan mijn ouders te schenken achteraf. Zij hadden er voor dit jaar ook zo eentje (van het 100-jarig bestaan van G. zijn school) en onlangs vroeg ze of de school nog kalenders uitbracht omdat die zo handig waren.

Dus bij deze... doe ik mee!

Christel



Christel : proficiat !
Hij komt zo snel mogelijk naar je toe ! 

En al de anderen : bedankt om mee te spelen !
Er komen  nog wel weggeefacties, dus doe dan gerust opnieuw mee !

5 opmerkingen:

  1. mmmmmmm gewoon het zien van die bloemen doet de geur in mijn neus komen ... zo prachtig gefotografeerd zeg!!!

    Proficiat aan de winnaars! Ik had niet meegedaan want ik had al een kalender en ik ben zo een ramp op gebied van kalenders dat ik vrees dat zelfs die ene weggegooid geld zal blijken ... maar goed, mijn goed voornemen voor volgend jaar is om eens een kalender bij te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige hyacinthen! En aan 'Die van A' nen dikke proficiat met de gewonnen kalender! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer! Maar uiteraard proficiat voor de winnaar!

    Hopen dat ze in de winkels nog een leuke hebben. Uitgesteld in de hoop op deze natuurlijk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhh geweldig!!!! Ik heb gewonnen..... Mijn adres heb je allicht nog!

    Bedankt Me!

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...