zaterdag 17 december 2011

tip ....

Krijg je het warm en koud als je de termen ' kerstmis', kadoke ' ,  'feest ' ,  'schoonmoeder ' , 'volgende week ' na elkaar leest ?
Heb je echt nog geen tijd gehad voor kerstkadootjes voor je eega, liefste zus, tante Marie en bomma Jeanne ?
't wordt nochtans dringend !

Of moet ge naar een feest en weet je nog niet wat je moet aan doen ?
Als ge de goede verstandhouding met je geliefden wilt bewaren, is het niet slecht om nu extra aandacht aan je verschijning te geven.
En dat hoeft niet veel geld te kosten....
Gewoon sprankelend knap zijn doet het hem al....


Heb ik me daar toch een goede tip voor !
Zoekt ge nog dringend een kadoke? : je kan niks mis doen met een juweel !
Zoekt ge nog net dat extra voor je outfit te doen blinken op een manier dat je schoonmoeder je een heel jaar met ontzag bejegend ? : oorbellen van mijn hand!
Echt waar !
ge gaat dat zien !


Nog erger : hebt ge nog altijd geen kerstkaartjes ! ddn ben je wellicht te laat !
Maar geen paniek : ge hebt nog geen onherstelbare brokken gemaakt : haal ne keer diep adem en probeer het eens met een nieuwjaarskaartje...
En toevallig heb ik er nog een paar toffe liggen...
Maar ge moet wel rap zijn, want ik ga de mijne beginnen schrijven en uiteraard gebruik ik die van mezelf daarvoor.
En eens ik begin te schrijven....
Ze kunnen rap op zijn !

(voor als g'het nog niet door hebt : het is weer tijd voor mijn maandelijks verkooppraatje... en deze maand heb ik daar een heel goeie '  open goal ' voor met die feestdagen, vindt ge niet ? )


red red wine









footprint
















metropolis















sun, sea and a bit of snow















wood on fire





















blue beetle














a goldfish in the water
















clothilde











frederica










eve's fruit















loes















honey bee









pixie's world











nieuwjaarskaartje


Voila, ge weet ze te vinden hé, de redding in nood ...  !
gewoon onderaan de foto op de naam klikken en dan komt ge waar ge moet zijn ....
Zeker weten !



1 opmerking:

  1. Vooral de Bling Bling 1e paar van deze serie foto's Vind ik Erg Mooi!

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...