zaterdag 31 december 2011

mijn 10 van '11...

Een dik jaar geleden besloot ik mee te doen met dit initiatief en maakte ik mijn eigen lijstje van 10 op en plaatste het op deze blog...
En op deze foto kan je zien wat ik er van gemaakt heb ...



Als je er liever wat meer uitleg bij hebt : dan kan je dat hier lezen !
En eerlijk gezegd : dat lijstje zette me aan om effe achteruit te kijken...
Vaak denk ik : dju ! nu heb ik nog altijd die 2de wikkeljurk/dat haakpennenrolletje/die en die oorbellen/die tekeningen/... niet gemaakt  !
Maar als ik zo terugkijk ...
Er is dit jaar eigenlijk wel waanzinnig veel uit mijn handen gekomen .....
En de rest : dat komt wel  : er komt een heel nieuw vers jaar aan namelijk!


Maak er een tof jaaruiteinde van !!!

2 opmerkingen:

  1. Hmmm, lijstjes zijn er om te veranderen, en je mag zeker trots zijn met alles wat er uit je handen is gekomen. Ik hoop voor jouw dat 2012 ook nog veel creatiefs mag opbrengen.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi, maar zeker creatief jaar dus!! Ik wens jouw een gezellige jaarwisseling en een prachtig 2012!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...