dinsdag 6 december 2011

de voorlopig laatste ringen en bellen...

Okee !
Ik zal eens een efforreke doen...
en alle achterstallige juwelen hier posten...
Tenminste diegenen waar ik foto's van maakte...
Dan ben ik voorlopig rond met showen :)
tot ik er weer nieuwe maak natuurlijk :)



De aquacollectie :


'heidi'
diameter knoop : 27 mm


' ilse '
( ik kan hem niet meer meten want ik heb hem niet meer ;) )

' saskia '
knoop  : 26 mm doorsnede

' veerle '
doorsnede knoop : 24 mm


' squares '
mini miniknoopjes
doorsnede : 8 mm


De zwart/wit-collectie

' emo '
doorsnede knoop : 25 mm


' micmac'
doorsnede knoop : 30 mm

' paris match '
doorsnede knoop : 28 mm



' tribune '
doorsnede knoop : 26 mm




en de rest : ...

'joke'
doorsnede : 28 mm




'marijke'
( op de foto is dat niet echt zichtbaar, maar die is asymetrisch... de 2 knopen bovenop staan aan de rand, niet in het midden ... )
27 mm doorsnede





Zo! en het kriebelt zo om nog vanalles te maken...
Al heb ik precies og eens goesting voor armbanden en kettingen...
da's lang geleden namelijk ...






8 opmerkingen:

  1. Helaba,

    Prachtige juweeltjes!!!!!

    Antwoord op je reaktie : ja die 3 bestralingen moet ik nog wel doen, dit was algehele kontrole .....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi allemaal. en het zal niet lang duren denk ik voor ik hier nieuw moois van jou zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai amaai, bezig bijtje geweest! en zo veel variatie.... Laat het maar kriebelen, dat betekent veel inspiratie voor nieuwe creaties! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kijk uit naar je volgende creaties !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitten weer mooie dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk, die squares zijn favoriet!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great shots, love the yellow and blue combo.....

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...