zondag 20 november 2011

mijn maandelijks verkooppraatje....

Valt mijnen frank ineens  ... euh ... euro ineens dat de tijd voor mijn maandelijks verkooppraatje al lang verstreken is!
Voor als je dat nog niet doorhad : daar zit dus een ritme in ...
... maandelijks dus....
.... als ik het niet vergeet....


Effe diep graven in het verste uithoekje van mijn creatieve brein...
Hoe zou ik het deze keer doen  ?
graaf graaf graaf...
... Nope...
... het komt niet vandaag ...
... 'ts zondag hé, mijn brein heeft ook recht op rust...
... en het heeft al hard moeten werken de voorbije dagen ...
Het zal dan maar gewoon een oplijsting worden van wat ik de voorbije maand in mijn winkelken heb gezet, of vernieuwd heb...
De linken naar de juiste pagina staan er ineens onder...
(¨PS : hebben jullie ook moeite om op etsy te geraken ?
Ik geraak er niet op via mijn 'hoofd'URL ...
Ik moet ergens op mijn blog een link zoeken en dan gaat het soms wel... )

layers


dual

solange

destiny

fiesta

seadflower

las vegas

under the lemon tree


the big blue ( maar ik heb hem ook in oranje met geel )


7 voor 5 euro


Veel winkelplezier !!!!


4 opmerkingen:

  1. Mooie dingen heb je weer gemaakt oh oh. Gewoon vaker promoten hoor, pff bescheidenheid... waar hebt dat goed voor? ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik moest erg lachen om je blog...gun dat brein inderdaad maar wat rust...en zeker op zo'n mooie zondag als vandaag.
    Wat heb je weer prachtige spullen gemaakt. Ben dol op je kleurencombinatie's . Wanneer ik bijvoorbeeld de 'seadflower'oorbellen zie begin ik toch te twijfelen of ik niet alsnog gaatjes moet laten schieten in mijn oren ;)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blog en oorbellen zeg!
    Goed weekend =D
    Gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...