dinsdag 4 oktober 2011

zoveel moois !!!

Ik won nog eens een give away, en wel bij Nifty Thrifty Things...
Ik mocht iets uitzoeken in de etsyshop van kate marie.
Zij maakt juwelen .
Mooie juwelen...
Maar dat doe ik ook...
Dus zocht ik iets moois uit dat ik niet kan maken ...



vandaag zat het bij de post.
Mooi ingepakt
en zo zie ik eens hoe anderen dat doen, juwelen inpakken en verzenden ;)
( helemaal anders dan ik, stel ik vast )


En dit zat er in...
Schoon hé !
Dank je wel Vanessa !
En dank je wel Katee Marie !


Wil je ook graag eens iets winnen ?
kijk dan in mijn rechterbalk...
Daar staat een lijst met lopende ' give away's '
Veel succes ermee !

En omdat ik zelf nogal ' verguld ' ben met mijn caterpillararmband die ik hier gisteren showde, besloot ik hem nog eens te eren met ander rupsenmaaksels in een etsyschattenverzameling... 




Wat worden er toch mooie dingen gemaakt hé !

3 opmerkingen:

  1. Owwwww wat een prachtige dingen!!! Toevallig bij ik voorbereidingen asn het treffen voor de traktatie van mijn dochter thema rupsje nooitgenoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is prachtig!
    En ook nog heel mooi ingepakt, lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...