vrijdag 7 oktober 2011

stuur eens een kaartje!! Eentje van mij bijvoorbeeld .... mét give away...

Jullie hebben ze vast al zien voorbij komen : de ladingen foto's die ik maak van bloemen en planten en levende wezentjes in mijn tuin en het park....
En sommigen onder jullie vinden die ook mooi...

Zelf vind ik het erg plezant om kaartjes te krijgen per post.
En ik vind het spijtig dat dat zo vaak vervangen wordt door wensen per internet...
Da's zo vluchtig ...
Ik heb zelf nog zowat elk kaartje dat ik ooit kreeg!
Voor mijn verjaardag bijvoorbeeld...
Van mijn grootouders , die er al lang niet meer zijn....
( ik moet daar precies nog eens tussen gaan kijken ... want da's lang geleden )


De voorbije  maanden heb ik af en toe een postkaart laten maken van een foto van me .
Ik heb nu een collectie van 7 postkaarten .
En je kan die kopen voor 5 euro voor 7 kaarten.
+ verzendkosten , en dat is dan afhankelijk van waar je woont ( gewone brievenbuspost )

Dit zijn ze :

En zo zien ze er aan de achterkant uit :


Er staan geen wensen of zo op waardoor je ze kan gebruiken voor wat je maar wil.

Interesse ?
Ga dan naar mijn etsy want daar kan je ze bestellen..
Heb je echt geen kredietkaart en wil je ze toch graag : stuur me dan een mailtje met je gegevens : bollekes.met.gaatjes.en.koordjes@gmail.com

O ja : de give away : de eerste 5 die ze bestellen, krijgen iets extra's van me !!!

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze moooooi !

    Prachtig gedaan seg, én een supergoed idee ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar hoow zeg !!!!! zo schooooooooooooooon...
    super !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wat een leuk idee! Dit omzetten in iets concreets is heel gaaf! Succes met je postcards!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het waren al prachtige fotos maar als kaart zijn ze helemaal mooi! succes met de verkoop! denk dat je er heel veel zult verkopen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! Ik heb dan ook geklikt, want dringend kaartjes nodig hier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, ik houd van kaarten, sturen, krijge, kopen, verzamelen, en die van jou zijn prachtig! Ik ga eens kijken in je shop!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...