donderdag 20 oktober 2011

blog in de kijker : little people - echt toffe street art!

Wisten jullie dat we een hoop dingen missen als we rondlopen in de stad ?
Dat onder onze reuzenvoeten er nog een hele wereld is waar we van het bestaan niet van wisten ?
Spannend hé !



foto : blog van little people

Onlangs kreeg ik van iemand een tip  om eens te gaan kijken op de blog van Slinkachu.
Niet veel later zag ik tijdens het zappen toevallig ergens een stukje van een reportage over hem.
En ik was direct verkocht !
Ik hou wel van speelse kunst en dit is daar zeker een voorbeeld van !

Kijk hier maar eens naar :

Op deze foto is niet veel speciaals te zien , zo op het eerste zicht....


foto : blog van little people


Maar als je dan wat dichter bij kijkt, blijkt er toch iets gaande ....

foto : blog van little people

En als je heel erg dichtbij gaat kijken, is het zelfs heel plezant !


foto : blog van little people




Ik vind het hartverwarmend hoe Slinkachu  met zijn kunst fantasierijk een verborgen nieuwe wereld creëert in de stad waar hij op die moment verblijft.
Toen ik op zijn blog zag dat hij een boek maakte met een deel van zijn foto's in, twijfelde ik niet.
en maar goed ook, bleek toen de postbode het pakje bracht...


Voila, weer iemand die de wereld wat interessanter maakt.
je gaat het je niet beklagen !

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boek! Bedankt voor de tip! Ik ben eens gaan kijken en whauwww dat is zo'n leuk hebbeding-boek!

    Weer goed voor mijn lijstje. Als ik mij zolang kan inhouden... met mijn lijstje niet zelf af te strepen met dingen die ik wil. :-) You know me already a little bit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaw wat leuk!!! ga dat blog zeker eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige blog, heb een poosje met kids gekeken..
    die van 8 zei: 'k zou ze allemaal wel willen bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan hoor (compliment interview)! Heb al een tekening van jou gezien dus ik zou je toch eruit moeten kunnen halen, als ik er geraak. Ik moet toch bij Pardoes zijn dus dan is het maar oversteken.

    Mij ga je er wel uit kunnen halen, aangezien jij al foto's hebt gezien op ons blog.

    Wie weet mss zaterdag in 't echt elkaar eens zien se. :-)

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt tof!
    Had ook al iets gelezen over Madame's boek.
    Staat er ook iets in voor 'grotere' meiden?
    Hoe komt het toch dat jij zoveel reakties krijgt?
    Ik heb het idee dat in Belgie of is het Europa, bloggers veel volgers hebben, maar bijna nooit een reaktie krijgen?
    Dan heb ik zoiets van, ja lezen en idee namaken en that's it.
    Jammer toch?
    Veel succes nog met je blog!!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...