maandag 19 september 2011

welkom op mijn facebookpagina !!!

Hebben jullie gisteren ook zo kunnen ' genieten ' van die hagelstortbui ?


Soit, daar gaan we het verder niet over hebben : vandaag was het namelijk een heerlijke herfstdag en dat van gisteren zijn we al vergeten..


Bij deze wil ik wel plechtig aankondigen ( ik sta nu ' in houding ' achter mijn stoel aan mijn bureau, maar dat kunnen jullie niet zien natuurlijk ;) ) dat ik een facebookpagina heb gemaakt.

En om dat te vieren ga ik iets verloten onder de mensen die me ' liken ' op die pagina...
Ikweet al wat, maar ik heb er nog geen foto van ;)
Maar er komt een echt give-awaybericht aan in't weekend !
beloofd !

Ge moet er eigenlijk niet veel voor doen : gewoon liken op mijn pagina en als je de winnaar bent, laat ik het weten...
Ik klok af bij 40 ' likes ' , dat moet lukken volgens mij ...
Hier is de link ...

Ik ga - denk ik - ( het denkproces is nog volop bezig in mijn grijze celletjes daarboven ) die pagina in het engels schrijven...

Om jullie wat te verlekkeren heb ik er alvast - in voorpublicatie op morgen hier - de foto's gezet van de oorknoopjes die ik van't weekend maakte.

En als nu nog iemand me kan uitleggen hoe ik een facebookpaginabutton kan installeren op mijn blog , ge zou me er wreed mee helpen !

4 opmerkingen:

  1. TOP, vergeet niet je Etsy shop erin te integreren (ze hebben een hele fijne FB app)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben fan, maar ik heet geen mevrouw Snoeshaan op Facebook. Ik heb daar een schuilnaam, dan lijkt het net of ik een gewone sterveling ben, ik ben namelijk heel bescheiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben geen smoelenboekpagina... en dat gaan we ook zo houden! :-)

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey 'Me' ,ik heb intresse id octavie (zwart/wit) ring ,mail je me aub je betalingsgegevens nog eens jar.len@telenet.be,greetzzz Cathy

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...