vrijdag 9 september 2011

kiekevlees krijg ik er van !

... van dit liedje...
Ik kan het keer op keer opnieuw beluisteren./bekijken en krijg er niet genoeg van...
De emotie in dat nummer is zo sterk en zo echt ( en zo herkenbaar :-) ) ...
écht een straf nummerke!
Kennen jullie dat al ?



En dit nummer, daar word ik gewoon vrolijk van...
Ook het clipje trouwens : Mick Jagger in een roos kostuum : da's toch zalig !!!
Een stiekeme droom van mij is altijd geweest dat ik zou kunnen zingen.
Ik kan het helaas niet...
Maar als ik het had kunnen kiezen : graag de stem van Joss Stone please!!!





Prettig DROOG weekend allemaal!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Dat van Gotye is geweldig he. Ik vind het ook super-emo :-). En in combinatie met de videoclip komt het nog sterker over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb den Mick ooit eens tegen het lijf gelopen in de lobby van een poepsjiek hotel in NY. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik heb er deze middag ook een post aan gewijd, of had je hem daarvandaan?

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb een ractie geplaatst bij mijn gewonnen give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik het clipje van Gotye bekeek had ik zoiets van bwa. Maar nu sinds een paar dagen hoorde ik altijd een leuk liedje op de radio.

    Eentje waarvan ik dacht, hé dat begin is tof en de rest ook. En dat is nu toch wel datte zeker.

    Dus nu vind ik het wel een kiekenvlees-liedje. Ik moet blijkbaar dat toch altijd eerst eens veel horen...

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...