maandag 12 september 2011

for your ears only...

Ok ok, dat weer, da's niet alles.
Da's toch geen zomer zekers...
Maar ge kunt die zon niet tevoorschijn sleuren vanachter die wolken hé.
En ge kunt geen stoppeke in de wolkjes steken om ze te beletten te regenen en ons chagrijnig te maken met al dat nat en al die somberte...

Mee leren leven ...
Da's de enige optie...
En zelf wat kleur en fleur in je leven brengen.

Laat ik daar nu juist iets héél goeds voor hebben.
Speciaal voor jou !
Zeer passend bij dat kleedje van enkele maanden geleden!
En het gaat ook goed samen met die nieuwe wintermuts !
Als ge die opzet, samen met mijn bellen , merk je nog geeneens dat het regent!

Who needs the sun anyway...
als ge mijn bellen kunt hebben...


Dit plaatste ik de voorbije maand in mijn Etsyshopke :
Heel véél moois !
En de link staat er ineens bij..
handig hé !




















                                                                          Pixie's world




























































 


En als ge dan toch bezig zijt : besteed dan ook eens ineens aandacht aan uw armen !
Ze zullen u dankbaar zijn ;) !















Veel Etsyplezier !!!!!




8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt, zal toch maar eens een kijkje in je etsyshopje nemen.
    Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje je bent lekker bezig geweest, ze zien er prachtig uit!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh . . . vooral Winter Blossom vind ik PRACHTIG !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt prachtige dingen !!!!!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer prachtig!
    Ik haak mutsen in de trein, en was bezig met een rood exemplaar waarvan een dame tegenover me zei dat het helemaal niet zo erg is dat het koud wordt als je zulke mutsen kunt maken...
    Hetzelfde geldt voor jouw zonnige oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sieraden heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...