woensdag 28 september 2011

facebook give away

Wat denk je van een mooie knoopring met een olijfgroene knoop ( al krijg ik die kleur absoluut niet op foto ! De ring is dus echt groen, niet grijs zoals op de foto ... ) en een fuchia knallend roosje?
En wat dacht je van wat gehaakte bloemen-koelkastmagneetjes ?





Die kunnen van jou worden als je fan wordt van mijn facebookpagina !
Je moet er niks voor doen , gewoon fan worden



Ik pik een winnaar uit de fans van mijn facebookpagina als ik 60 fans heb...
Ik weet het : ik had eerst gezegd dat ik dat zou doen bij 40 fans...
Maar daar zit ik al min of meer en ik had nog niet de kans om deze give away aan te kondigen...
60 moet ook lukken binnen niet al te lange tijd, niet ?



PS : en ik ben nog steeds op zoek naar iemand die me kan uitleggen hoe ik een ' button ' kan plaatsen in mijn zijbalk die rechtsreeks naar mijn facebookpagina gaat ...

5 opmerkingen:

  1. dat weet ik niet maar ik zal in ieder geval fan worden, en nog eens bedankt om me uit de nood te helpen he! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook pas een middagje op zitten klooien, zonder resultaat. FB verandert nogal eens de laatste tijd, dus ik ben de weg een beetje kwijt. Ik zit al in de eerste 40, doe graag mee en duim! Had ik al gezegd dat ik fan ben van je ringen? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zal ergens in je lay-outsettings op zoek moeten naar de optie 'likebox plaatsen' of iets dergelijks. Zelf heb ik wordpress dus verder kan ik je er ook niet mee helpen. Ik word fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tot wanneer kan je eigenlijk meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Echt super mooie ring enzoo (:
    Veel succes iedereen ♥♥

    -Aurélie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...