zondag 7 augustus 2011

zondag...

en inderdaad : de zon schijnt !
heerlijk !

Ik schrijf eigenlijk vooral een blogje omdat ik fier ben te kunnen aankondigen dat ik deze week bij de genomineerden hoor bij ' best in show nominees ' op de blog van lambaround.
Ik vermoed niet dat ik ga winnnen ( alhoewel : je weet maar nooit ! ) , maar genomineerd worden op zich is al een heel leuk compliment, niet ?

Verder ben ik sinds een paar dagen erg actief op pinterest.
Diegenen die dat nog niet kennen : ik vind dat een handige manier om blogbijdragen die ik wil ' onthouden'  te bewaren.
Hier vind je al het moois dat ik al verzamelde.
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het allemaal werkt en heb er eerlijk gezegd wel wat mee zitten sukkelen ,  maar al doende leert men...
En ik ben er al een aantal bloggers tegengekomen ;)
Zit je ook op pinterest en heb ik je nog niet ontdekt : laat dan effe een reactie achter en dan kom ik op bezoek !

En ik heb nog wat moois uitgezocht op etsy :






zo ! nu ga ik pannekoeken bakken, lezen, haken, foto's maken van de lading bellen die ik de voorbije dagen maakte , er misschien nog wat maken, dutjes doen in de zon ...
maw: een echte zalige zondag !!!


oh : hebben jullie al meegedaan aan mijn give away eigenlijk ?

6 opmerkingen:

  1. Heel erg verdiend die nominatie!
    Pnterest ziet er super uit alleen vrees ik dat ik niet zo een held ben in het plaatsen en uitzoeken. En de verslaving eraan zou mij ook wel eens te beurt kunnen vallen, dus blijf ik er braafjes vanaf :0)
    Voorlopig toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nominatie is zeker al veel waard.. Als je naar de uitreiking moet gaan, wil ik wel met je mee op de rode loper gaan lopen hoor.... :-)

    Ola nieuwe oorbellen gemaakt... ben al nieuwsgierig....

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, en inderdaad, Pinterest is geweldig!
    Mij kan je hier terugvinden:
    http://pinterest.com/IsabelleBlogt/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I never heard of Pint Rest! Your collection is lovely - congratulations - have a very happy Sunday and a great week ahead :-)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...