donderdag 11 augustus 2011

doe jezelf een plezierke !

En breng eens een bezoekje aan mijn etsyshopke !
Ge gaat namelijk versteld staan van het moois dat daar staat te blinken en lonken !
klaar om je op te fleuren, de wolken te verjagen, de regen te doen verdampen  en het zonnetje feestelijk te ontvangen !
En !!!!
Ge zoudt er zo goed mee staan !!!!
echt waar !!!!

Ik geef toe : dat van die afwas die uit zijn eigen wast werkt bij ook mij niet....
Maar bij jou had het gekund !
denk ik toch ....
En  dat van dat mansvolk is wel echt waar !
stel uw voor !
allemaal smachtend aan uw voeten !
 ( vrouwvolk ook trouwens, als ge dat liever hebt )
Hun moeder incluis !
nooit meer problemen met schoonmoeders !
en moeders !
allemaal door die bellen van me !


Dit zette ik de voorbije maand in mijn etsyshopke...
Schoon hé ! 
Dus : sla uw slag ! 
En heb je iets zien passeren dat er niet in staat : stuur me dan maar een mailtje...
Ge weet maar nooit ;) ....





 






green explosion




























wild at heart



( ik begin het nog te leren, dat reclame maken :-) ! )









6 opmerkingen:

  1. ik wou het je net zelf zeggen: Je gaat het nog leren.. je wordt nog marketing-materiaal...

    way to go Me!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie dingen allemaal...
    de goldfish is mijn favoriet van deze reeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bellen heb je gemaakt! Erg mooi! Je Etsyshop ziet er ook fantastisch uit! En een beetje reclame maken mag ook! Doe je helemaal goed! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat een leuke oorbellen allemaal! Je begint het goed onder de knie te krijgen dat reclame maken!

    Ik heb vandaag ook wat oorbellen gemaakt. Kom je ook eens bij mij kijken?

    Groetjes Sofieke

    http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/2011/08/nieuwe-oorbellen-new-earrings.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi mooi!!!
    Mag je op Etsy gewoon spullen plaatsen die je als hobby maakt?? :)
    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...