maandag 11 juli 2011

komt dat zien ! komt dat zien !

Als er nu iets is wat ik niet heb, is het commercieel talent...
Of nee : dat is eigenlijk misschien niet helemaal juist.
Wie weet , misschien heb ik daar wel ergens een beetje talent voor...
Maar ik voel me wel altijd ongemakkelijk en beschroomd als ik iets probeer te verkopen.
Al goed dat ik daar dus niet van moet leven ;)
Het zou slecht gesteld zijn met mij !


Toch heb ik een etsywinkelken.
Al was het alleen al maar omdat ik het veel toffer vind dat mensen mijn juwelen dragen dan dat ze in mijn mand liggen te liggen
( ziede : hier is het al, mijn schroom... ik begin me al te verontschuldigen op voorhand ;) ... )

Opnieuw : ik heb dus een etsywinkeltje
met prachtige handgemaakte juwelen !
van me, myself et moi !
En ik heb me voorgenomen om daar af en toe eens reclame voor te maken.
En juist omdat ik dat niet goed kan/durf, ga ik her eens overgaan :

Beste madammen !
jullie leven gaat er nog 10.00 keer mooier uitzien als je die prachtige handgemaakte unieke vintage luxueze exlusieve .... ( welk woord is er nog  ' in ' ?  ... polkadot ?  Euh : nee, geen polkadotbellen helaas ) juwelen van me draagt !
Rep jullie als de wiedeweerga naar mijn etsywinkeltje en plunder dat leeg vooraleer iemand anders jullie voor is !
Snel zijn is de boodschap !
Want !
 jullie leven zal nooit meer hetzelfde zijn !
Het  mansvolk rondom jullie zal smachtend aan jullie voeten vallen...
Spiegels springen kapot van het geschitter van zoveel schoonheid !
Den afwas zal zich uit eerbied voor al dan moois vanzelves gaan wassen !
En ge zult nooit meer een pukkelken op jullie kin krijgen !

zo!
Wat denkt ge....
Voelt ge het al kriebelen ?
werkt het ????

allez, om er nog een extra lap op te geven, hierbij het overzicht ( mét linkjes, is dat geen goeie commerce van mij ! ) van de juwelen die ik de voorbije maand in mijn etsyshopke zette :




( ik heb hem ook in't oranje  )


















En nog véél en véél meer !!!!!

12 opmerkingen:

  1. Jaaaa, schitterende bellen en terecht dat je het van de daken schreeuwt! Het is eindelijk zover... ik heb me aangemeld bij Etsy, nu nog een Paypal en dan kan ik bellen kopen... of zou dat ook via de Paypal van mijn lief kunnen? En nog kiezen... Jeanne of Solange? Moeilijk!
    Esther.
    PS. Mocht je ooit eens hulp nodig hebben met 'een echte website' of het beter vindbaar maken van je blog of website (da's ook marketing, maar dan niet zo overduidelijk, haha), laat het maar weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik kan het beamen dat deze dame, "Me" (not I maar Me van Moois van Me) dus, talent heeft. Ik wacht vol verwachting op mijn nieuwe lading... waar ik ontzettend naar uit kijk, omdat het gewoon pareltjes zijn!!!!

    Blijven reclame maken, dat doe ik aan voor jou!

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt mooi. en ik kan het weten want ik ben de trotse bezitter van een paar echte "Me's"!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie oorbellen. ik kom later nog eens in je winkeltje kijken. na de vakantie hé. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You go girl!
    Ik herken het wel hoor, het is ook een beetje lastig om jezelf aan te prijzen, maar je maakt mooie bellen die de afwas doen, nou ja, dat moet de wereld weten, toch? ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superstoer, ik vond het ook een grote stap om commercieel te doen, past niet bij creatieven, dacht ik. Maar het huis raakte voller en voller! Veel succes met de verkoop! Ik ga nu ook eens een Etsy maken.. Die solange vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, je stukje is ERG herkenbaar! Leuk geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi ! Zo herkenbaar !! En bij mij komt er dan nog een deeltje bij: ik WIL helemaal mijn schatjes niet afgeven !! *lol* want dan ben je ze kwijt ;-) en dan zie je ze niet meer terug !

    Maar er kan beter iemand content mee zijn en fier op zijn dan dat ze liggen te verstoffen...

    En je creaties zijn allemaal super-de-supermooi dus *hup* iedereen: allemaal kopen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn nieuwe "Me-creaties" zijn vandaag aangekomen. En die zijn ZO MOOI, en dat is dan nog héél minimaal uitgedrukt. "Me" is een dame met talent. Ik ben zo blij met mijn bloemenoorbellen en mijn armband. En langs deze weg, (vergeten via mail), bedankt voor de magneetjes. Die prijken al op de koelkast!

    Zelfs in de verpakking wordt werk gestoken van eigen hand.

    Ja, ze is een klant rijker..; dus nu is het aan jullie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ongelooflijk hoe de toon van jouw bericht verandert! In de onzekerheid en de schroom zit zo veel herkenbaarheid. En dan laat je plots je commerciële kant los. Schitterend! Je moet er maar op komen. Je hebt in elk geval het talent om me aan het lachen te maken. Zo'n soort vrolijke en energieke lach. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...