zaterdag 25 juni 2011

verveling...

Hoe zou dat voelen ?
Niet plezant denk ik...
Maar ik ken dat niet.
Ik kan meestal niet kiezen wat ik eerst wil doen.
Vandaag weer : ik heb altijd zoveel plannen dat het plots weer half 2 is voor ik het besef.
Ik wilde vandaag kuisen, koken, tekenen, zakjes maken, haken, draadjes wegwerken, lezen, fotograferen ....
Een groot deel daarvan is gelukt, maar terwijl ik bezig ben, komen er al een hoop nieuwe plannen in mijn hoofd : een haakpennenhoesje, of nee : een hoesje voor een sketchboekje maar dan in stof, die sjaal die ik wil haken ,  zou ik niet die struik in de tuin gewoon wegdoen ? ,  ' oh ! daar kan ik over bloggen ' , en zo'n coasters maken, en servetringen, ! , en ge ging toch een kledingstuk maken van die japanse stof ? ,  en een ketting met gehaakte ornamenten en ... en ...
Herkenbaar :-) ?
( en geef toe : met mijn titel zette ik jullie op het verkeerde been hé : jullie dachten zekers dat ik me aan het vervelen was !  hahaha! )

Ik wilde ook nog wat laten zien.
Om te beginnen hetgeen ik tegenwoordig zie als ik uit mijn raam kijk :
Schoon hé !
En da's nog maar een stukje !





Verder heeft de pstbode me nog eens goed verwend.
Want : ik heb zelf iets weggegeven deze week, maar ik kreeg ook moois.


Een mooi knoopje voor een tip ( voor een goed retsaurant, echt waar ! ) over Parijs


Een zeer lief pakje met een schattig appeltje en lekstokje van fimo van een creatief meisje


en een fantastisch mooi en handig naaldenboekje van Nicollie...



Ben ik verwend of wa !
DANK JE WEL ALLEMAAL !!!!

En wil je graag ook eens zo verwend worden ? kijk dan regelmatig in mijn give awaylijst hiernaast en doe gewoon mee !


Nu nog naar de 'wanhopige huisvrouwen ' kijken sé en dan mijn bed in !





7 opmerkingen:

  1. Ohh zo herkenbaar!! Ik verveel me ook echt nooit!! Ja ok, als ik juist al die dingen die ik zo graag wil doen, niet kan doen. Omdat ik bijvoorbeeld in de auto geen naaimachine mee kan nemen ;-) En geen haakwerk omdat ik het hele stuk moet rijden...

    Fijn weekend!
    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook vak genoeg te doen .... maar bij mij slaat de luiheid vaak toe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo daar mijn appeltje en mijn lolly (ja ik zij "me" verdient nog een lolly!)
    groetjes
    Marie
    :) :D

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat een boel leuks heb je gehad! ;)
    Ben blij dat je blij bent met het naaldenboekje. Enne succes met het niet-vervelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij was nog heel laat op, he? Ik dacht eerst heb je dit allemaal nu al gedaan (12.50). Ik zag zaterdag bovenaan staan. Verder op in het stukje dacht ik, het was vast s morgens vroeg toen je het schreef en nog later zag ik de tijd staan.
    Je verveelt je nooit en zelfs maak je langere dagen dan misschien de meesten van ons. Ik houd daarvan. Ik verveel me echt ook nooit.
    Wat heb je een lieve cadeautjes gekregen, echt mooi. Wat leuk lijkt mij om uit te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je gezellige berichtje op mijn blog! Wat heb jij leuke spulletjes gekregen!!

    Een fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What lovely view out your window. Sounds like you got a lot done today and a nice surprise! It's great being creative so you'll always have ideas in your head and are never bored.

    Happy weekend,
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...