donderdag 23 juni 2011

oorknoopjesparade - deel 2

Maar ik begin met mijn laatste etsyschattenjacht :
 red = pret !
Mooie dingen hé !!!





en dan de laatste lading van de oorknoopjes die ik het voorbije weekend maakte  :


' anouk '
Bruine plastieken bloemenknopen met een geel draadje
diameter : 12 mm



' catherine '
Blauwe oude plastieken oude knopen met citroengeel draadje.
diameter : 1,5 m


' frederica '
oranje kunststoffen zonnetjesknopen met gele draadjes
diameter : 12 mm



' genevieve '
groene ( ze zijn echt groen, op de foto is de kleur echt niet goed, ik krijg die niet goed gefotografeerd ) oude knopen met een rood draadje
diameter : 13 mm



'mathilda '
plastieken bruine bloemetjes met 4 gaatjes en okergele draadjes
diameter : 12 mm


' vivienne '
Kunststoffen mosterdgele bloempjesknopen met een fuchia draadje.
diameter : 12 mm



Ert zullen er weer een paar van in mijn etsyshopje belanden aan zeer  democratische prijzen ;) ( heb je een voorkeur voor een bepaald paar : laat het dan maar weten ! )

7 opmerkingen:

  1. Ik HOUD van rood, dat weet je ;-) Tis in dit geval jammer dat ik rood haar heb, anders waren die oranje bellen favoriet. Nee, ik ben nog steeds in love met de Solace en Jeanne bellen. Eens kijken hoe dat zit met Etsy en Paypal (ik ben niet zo'n held op dat gebied, haha).
    Alvast fijn weekend.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig zeg !!


    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom zeker ook is kijken naar mijn blogje, en het is dan altijd fijn om wat feedback te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am just reminding everyone about tonights link party that runs Friday evening through Mondays!
    I also have an ongoing give away link party now too.
    Hope to see you soon.
    http://bacontimewiththehungryhypo.blogspot.com/
    come strut your stuff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much for linking this up to {nifty thrifty sunday} last week!
    Hope to see more of your creativity tonight! :)
    xoxo,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...