dinsdag 21 juni 2011

oorknoopjesparade - deel 1

Tja, ik maakte er nogal veel dit weekend...
Mijn stekertjes zijn op en de lijm ook dus voorlopig zal het hierbij blijven ;)
Dit zijn de eerste :



'aline '
spierwit plastieken knoopje met rood draadje
diameter : 8 mm



' arianne '
gitzwarte blinkende plastieken kralen
diameter : 1,5 cm


' bobette '
Zachtpaarse/lila oude plastieken knoopjes
diameter : 12 mm

 

' dina '
kleine zwarte kunstsoffen knoopjes met 4 gaatjes en witte draad
diameter : 1 cm



 'dominique '
plastieken witte knopen met rode draad
diameter : 18 mm



' patti '
'electric' rode knopen met blauwe draadjes
diameter : 12 mm


' sandrine '
Babyblauwe vintage gebruikte knopen met een roze draad.
diameter 1,5 cm



10 opmerkingen:

  1. Zalig mooi. Terwijl ik net aan je dacht, kwam je berichtje in mijn postvak ;0)
    En de namen Aline en Arianne zijn de namen die mijn zus koos voor haar dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee-I like buttons. Veel succes ermee.xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die knoopjes met draadjes zo grappig!
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. these are so beautiful and unique. I never would have imagined little buttons look so pretty as earrings.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geinig jôh! Zo simpel kan iets moois zijn. Je moet het alleen even bedenken..groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het zo leuk dat je ze allemaal een naam geeft !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die knoopjes-stekers, GEWELDIG, helemaal leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die knoopoorbellen zijn echt heel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...