zaterdag 11 juni 2011

hang eens iets aan je oren !

oorbellen bijvoorbeeld !
door mij gemaakt !
Ik vulde namelijk mijn etsyshop aan.
en wel met dit moois :































































































































geloof me : ge gaat daar goed mee staan !
Echt !
Ik sta daar namelijk ook altijd goed mee !
't is dus van ondervinding da'k het zeg ;)


Wist ge trouwens dat ge nog altijd kunt meedoen met mijn give away ?
Oh, en 1 dezer geef ik een kort verslagske van onze eerste antwerpse etsymadammenbijeenkomst !



Als uitsmijter van vandaag wil ik eindigen met mijn held van de dag : Daan
Die maakte namelijk een FANTASTISCHE protestsong !!!


Goei weekend allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








8 opmerkingen:

  1. Dju, die Etsy-bijeenkomst, vergeten!!!
    Superschone bellen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke oorbellen!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer heel naarstig geweest met een schoon resultaat ! Geniet van je weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your earrings are fantastic! I also looked at your Etsy shop. If I were still dressing up (which I don't anymore) I'd get some because I always enjoyed wearing earrings...nice work!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan om reclame te maken! Zoals men zegt: "Spread the word!".

    Groetjes,

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for linking this up to {nifty thrifty sunday} last week!
    Hope to see you again this weekend!
    xoxo,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...