woensdag 25 mei 2011

hou het proper met... mijn give away !!!


Dan kan!
Als je geluk hebt ! 
Ik geef namelijk 1 van beide sets weg.



Ik wilde eerst de rode met kleurtjes weggeven omdat de witte minder mooi zijn afgewerkt.
Maar misschien vinden jullie dat niet erg, en het is niet dat ze mislukt zijn....
Dus laat ik het aan jullie over....


Hoe doe je mee ? 
- laat hieronder een reactie achter waarin  je zegt welke je wil : de wit/rode of de rode met vrolijke kleurtjes
- als je volger bent, levert dat een extra kans op
- en als je deze give away op je blog plaats, krijg je er nog een kans bij.
- Zorg wel dat ik je kan contacteren !

De winaar wordt getrokken op 19 juni  

37 opmerkingen:

  1. Ha, ik ben de eerste en ik doe mee hoor! Wat een leuk idee...
    Ik ga voor de rood-witte onderzetters!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Ik doe graag mee voor de rode met vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik doe mee, de rode vind ik erg leuk!!!
    En een linkje op m'n blog krijg je ook hoor!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe mee en ga voor de rood met vrolijke kleurtjes! Leuk idee om dit als giveaway te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe graag mee, maakt mij niet uit welke, ze hebben allebei een stukje van jou erin!!
    groetjes, susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woehoew! Ze zijn héél mooi!
    Ik ga voor de rode met de leuke kleurtjes!
    Liefs
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook graag mee,kleur maakt niet uit...ik volg je en ik zal de link plaatsen op mijn blog,maar helaas lukt het niet om een reaktie te plaatsen vanuit mijn blog ....Maar je weet wie ik ben :-)

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo, ik vind juist de rood met witte superleuk. Dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn mooi! Ik doe graag mee en kies voor de rode met kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!!! Ik doe graag mee, ik vind ze alle2 prachtig, dus je mag zelf kiezen als ik win wat ik krijg!!!(ik zet ook een linkje)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor de rode met de vrolijke kleurtjes doe ik graag mee :) en ik zet een linkje op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love red and white - count me in please!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, leuk, doe mij maar lekker vrolijk ( rood met kleurtjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou wel het rode setje wel ok vinden... Voral door de andere kleuren!
    ik volg je blogje al en zal ook weer een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Joepie! Ik doe ook heel graag mee voor die met de vele kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plezant! Ik doe me voor de rode en de vele kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op een rode paddestoel, vol met witte stippen ...
    Oké, geen padestoel, geen stippen, maar wel rood/wit voor mij,
    als ik de gelukkige zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee voor de rode met kleurtjes!
    Ik ben ook een volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOh, zo origineel! Ik zou graag mijn kans wagen voor deze met de kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooo ik doe heeeeel graag mee !!
    (haken lukt me nog niet echt! :)

    groetjes
    Marie

    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee voor de rode met wit! Superleuk zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke give-away! Wij doen graag mee voor de rode met de kleurtjes.
    ik ben volger, en plaats zodadelijk ook een linkje op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe ook mee voor de vrolijke rode! En je link komt zo dadelijk op mijn facebookprofiel te staan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke give-away! Ik ben net volger geworden en zal je op m'n blog vermelden. Ik wil graag meedoen voor het gekleurde setje, ze zien er erg vrolijk uit!

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe ook graag een gokje mee voor de rode met kleurtjes. Ben dol op frisse kleurtjes;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie spullen maak je. Ik volg voor meer mooois van Me. En ik zou dolgraag het setje met kleurtjes willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi zeg. Ik zou graag mijn glas op de onderzettertjes zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bij toeval ben op op je blog terecht gekomen. Maar ik heb al gezien dat je hele leuke dingen maakt.

    Ik wil graag meedoen met deze give-away. En ga graag voor het rode setje.

    Ik ga in ieder geval vaker op je blog komen kijken.

    Groetjes,

    Jessica

    www.hookedtocreativity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. leuke give away!
    Ik doe graag mee voor de wit/rode en ik ga je ook volgen!
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi!
    Leuke give away en mooi gemaakt!
    Ik wil graag meedoen voor de wit/rode.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Tjonge jonge, ik blijf nieuwe leuke bloggers ontdekken in blogland:) Ik volg, ik link, ik wil graag meedoen! Graag voor de kleurtjes. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Haha...op de valreep.
    Die rode zouden goed staan bij mijn felle koffiebekers....mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hi,
    ik weet niet of ik noch mee kan doen maar ik zal een linkje op mijn blog zetten. Ik denk niet dat er via mij nog mensen meedoen maar je weet maar nooit toch?
    ik zou graag de rode willen.
    groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey! Zo leuk! Ik ga voor de witte. Volg je per mail want die andere doet t nog steeds niet bij mij. Ga je ook melden op mijn blog groeten van ons 'tHuis

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ah! Nhee! 't Leven is voor de rappe! Nu zie ik het pas... 't is al voorbij! Verdorie! Volgende keer beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...